צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
קלינאית תקשורת
מנהל/ת הפורום: תמר בש
  חוסר שטף או גמגוםגלית 20:57 01/09/2009
שלום, בני בן 4 כיום. לפני כחצי שנה לקחתי אותו לאבחון במכון הדים בשל העובדה שלא הצליח לומר משפט בלי לגמגם, הקלינאית קבעה שמסובר בחוסר שטף התפתחותי ונתנה לנו דף הוראות לבית ולגן. מאזעברה חצי שנה היו ימים של דיבור שוטף וימים שפחות. בשבועיים האחרונים הוא לא מצליח לומר מלה שיש בה ש/צ/ס מבלי שיתקע לו. הוא מתעצבן מזה וצובט את השפתיים שלו אומר לי:"אמא אני לא מצליח לדבר טוב" או "איזה פה מעצבן זה" אני לא יודעת את נפשי מרוב כאב. היום סיפר לי שלא שיתף בגן בחוויות מהחופש כדי שעידן לא יגיד לו שהוא מדבר כמו תינוק.אנא ממך עזרי לי! יתכן והקלינאית טעתה או שהתפתח גמגום מחוסר השטף אבל הילד היקר שלי נפגע. בקופ"ח מכבי אין תורים לחצי שנה הקרובה. אני במצב כלכלי לא טוב אך אקח שוב הלוואה כדי לקחת אותו לקלינאית תקשורת טובה, שתבדוק אותו שוב ותעזור לו. רק בבקשה המליצי לי על קלינאית טובה באיזור חדרה/פרדס-חנה-כרכור/נתניה. תודה וסליחה על ההשתפכות, אני לא מפסיקה לדמוע (לא לידו) מאז שסיפר לי שנמנע מלדבר בגן.
   גלית,תמר בש, ק"ת 12:44 02/09/2009
נשמע שאת עוברת תקופה לא קלה ביחס לדיבור של בנך ואכן כדאי לפנות לקלינאית שתוכל לראות את הילד, ולו בשביל השקט הנפשי שלך. בינתיים מציעה להקפיד על ההנחיות שקבלת אז, לשמור על כמה שיותר רוגע בדו-שיח עם בנך, וגם... לא לקפוץ עדיין למסקנות! לגבי קלינאית באזורים שציינת, מציעה לך לבדוק באתר של Ishla.org.il, שם יש רשימת קלינאיות עצמאיות לפי אזור ותחום התמחות. בהצלחה! אשמח לעדכון.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו