צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
קלינאית תקשורת
מנהל/ת הפורום: תמר בש
  חזרת חוסר שטףnurit 10:40 27/08/2011
תמר שלום לך,

לפני כשנתיים וחצי התייעצתי איתך בנוגע לחוסר השטף שהופיע אצל בני בן השנתיים.אני כ"כ רוצה להודות לך על הטיפים העיצות וההכוונה.לאחר 3 חודשים של חוסר שטף הכל נעלם כלא היה. בני כיום בן 4.8 חודשים. הוא למד במסגרת פרטית (גן) שלוש שנים. בשנת הלימודים הקרובה הוא אמור להתחיל ללמוד בגן חדש שבו הוא לא מכיר אף אחד. אני רוצה לציין כי בני הוא רגיש וביישן מאוד. בחודשיים האחרונים (אחת לשבוע) ציינתי בפניו כי הוא עובר ללמוד בגן חדש. בחודש וחצי האחרונים הוא החל לחזור על כמה צלילים כמה פעמים לדוגמה: ש....ש......ש........ אמ..........אמ..........ו...........ו.......ו...... כמובן שלא לאורך כל היום זה מופיע, אך נראה לי שיש קשר לחרדה ולתקופה בה הוא נמצא ולכן אופן הדיבור שלא השתנה.
לומר את האמת, אני כאילו רואה ניצנים וסימנים של חזרת ה"גמגום", אעפ"י שאני רואה שלא המילים נקטעות אלא רק בתחילית משפט או באמצע לא במילים.

הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתך בנושא וכמובן לדעת איך עליי להתנהג ולהגיב בתקופה זו. בנושא אחר לגמרי, לבני קשה להגות את הצליל 'ר' ובמקומה הוגה 'ל'. האם בגיל זה מומלץ לפנות לטיפול או לחלופין ניתן לעבוד איתו בבית???




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו