צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
קלינאית תקשורת
מנהל/ת הפורום: תמר בש
  בן 2.5 ברמה של 1.5קרנית 14:45 23/12/2007
יש לי ילד בן שנתיים וחצי שעד לפני שבועיים אכל רק בקבוקי תחליב חלב (סימילק) , לא שתה מים וכל ניסיון לאוכל מוצק לווה בהקאות , הכל ניסנו , כמו שאומרים , "לפי הספר " ,ההצלחה היתה רק עם פרוסת לחם וגבינה לבנה .במהלך הקיץ מכוון שלא שתה מים הגדלנו את כמות המים עם הסימילק והדייסה ועל כן, בדיעבד הבנו היום שכך דאגנו להשמנת יתר אצלו , כ"כ שמנו לב גם שרגליו לא דורכות עם כל כף הרגל על הקרקע ושיש לו רגלים בצורת "O" (האות או באנגלית ), - רופא אחד אמר שצריך ניתוח והשני המליץ שנתחיל בדיאטה שכן המשקל הוא זה שמכביד על הרגליים .
לאחר הבחנה שניגשנו לעשות בבי"ח דנה קבע שם הצוות שהרמה שלו מבחינת דיבור ואכילה היא ברמת התפתחותית של ילד שכרגע בן שנה וחצי ז"א איחור של שנה, וכן שצריך לטפל בילד בדחיפות בעזרת קלינאי תקשורת ומרפאה בעיסוק .
אני מחפשת אנשים מקצועים שיכולים לקבל אותנו באופן פרטי ומהיר מאד שכן הטיפול של קופות החולים (מכבי ) הוא איטי מאוד
אנחנו גרים באזור חדרה .
כמו כן התחלנו בדיאטה והפחתה בבקבוקים מול אכילת מוצקים והתנהגות היא די אגרסיבית, אם כי פחתה קצת. אם יש מישהו שכבר עבר דברים דומים אני מעוניינת לשמוע וקבל עיצות איך עושים ומה עושים עם בדיאטה , האכלה והדיבור .
תודה רבה מראש .
קרנית
   קלינאיתתמר בש 17:02 30/12/2007
אם הבנתי נכון, אתם מחפשים קלינאית באופן פרטי - אני מציעה לנסות דרך אגודת קלינאי התקשורת: 9075373 והם יוכלו לתת לכם שמות לפי אזור ותחום התמחות. כמו כן, נסו לברר דרך קופ"ח האם יש מרפאת אכילה ו/או דיאטנית המתמחה בגיל הרך, אליה תוכלו לגשת לקבל הדרכה צמודה יותר. בהצלחה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו