צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  נשים מדברות מיניות - נפתחות קבוצות חדשותגילי פליסקין 17:53 24/03/2008
בשבועות הקרובים ייפתחו קבוצות נשים ייחודית שיתנו במה לדיבור פתוח, חופשי ומעצים על מיניות של נשים מנקודת מבט אישית וחווייתית.

מיניות היא אנרגיה המעוררת אותנו לבקש חום, אהבה ואינטימיות. המיניות שלנו משתנה לאורך תקופות החיים ומשפיעה על תחומים שונים באישיותנו. מיניות היא אתגר, מקור להנאה, עונג, שמחה כמו גם גורם לתסכול, כעס ועצב.

במציאות של מסרים סותרים, מחלישים ושליליים בכל הקשור לגוף, נשיות ומיניות, אנחנו מאמינות כי מרחב בטוח לשיחה אינטימית וכנה על כל מה שמסקרן, מטריד ומעניין יכול לעזור לנו להשיל מעלינו את המטען הכבד סביב נושא זה, ולפנות מקום לחוויות טובות, בריאות ומרגשות.

דיבור על נושאים מושתקים יכול לחשוף אמת לא ידועה, ולפעמים מפתיעה, שיש בה פוטנציאל משחרר ומעצים. במסגרת הקבוצה ניגע בדימוי גוף, פנטזיות, אינטימיות, אורגזמות, אוננות, אביזרי מין ועוד. נכיר מקרוב את דפוסי התקשורת המינית שלנו, ובדרך ננפץ כמה מיתוסים. שיתוף אישי וגלוי יאפשר לנו לראות את הדמיון בינינו, כמו גם את השוני, להכיר את עצמנו, לקבל את עצמנו ולאהוב את עצמנו.

הקבוצה הראשונה תיפתח בתחילת אפריל בשעות הבוקר במרכז "טעימות" רח' בר-כוכבא 42, תל-אביב.

הקבוצה השנייה תיפתח באמצע מאי בשעות הערב במרכז רפואי "רעות" בתל-אביב, בשיתוף פעולה עם ד"ר רפי חרותי, מנהל המרפאה לשיקום וטיפול מיני (חניה חינם בשפע).

הקבוצה השלישית תיפתח בתחילת יוני בשעות הערב כחלק מפרוייקט "אשה בשלה" במרכז לחקר וקידום בריאות האישה באוניברסיטת בן-גוריון.

משך הקבוצות 10 מפגשים, וכדי לשמור על אווירה אינטימית מספר המשתתפות מוגבל וכל קבוצה תהיה סגורה.

את הקבוצה ינחו:

גילי פליסקין, מאמנת אישית ומנחת קבוצות, מחברת הספר "דברים שרציתי לגעת" העוסק באוננות של נשים www.onenut.co.il

לי ראובני, עובדת סוציאלית תואר שני, חוקרת מיניות של נשים רווקות בתל אביב, מחנכת למיניות ומתמחה בסקסולוגיה www.miniyut.co.il

לפרטים ולהרשמה:
גילי פליסקין 054-4506540 או gili@onenut.co.il
לי ראובני 052-2528020 או leereuveni@gmail.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו