צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  הריון וריח גוףאני 11:04 09/07/2007
מאז ומעולם חשובה היתה לי ההגיינה וריח הגוף שלי. כמובן שהנושא קריטי בעיני (לא אובססיבי) כשמדובר במין אוראלי.אני תמיד מקפידה על ניקיון וריח גוף טוב לפני קיום יחסי מין עם בעלי. אנו מאוד אוהבים מין אוראלי.
בהריון זה (כמו בהריון הראשון) - "זכיתי" בהפרשות מרובות שכידוע לא בעלות ריח נעים במיוחד ומלוות אותו לאורך כל היום למרות המקלחות. אני משתמשת בקרם גוף אחרי מקלחת אך זה לא עוזר במיוחד (אגב, אין לי בעיה פיזית). מה אפשר לעשות כדי להגבר על הנושא? אני מעדיפה אפילו להימנע מקיום יחסי מין מאשר להתמודד עם הידיעה שלא נעים לי שם למטה...
   שלום לךשירז אריאל דרורי 09:17 10/07/2007
מבינה לליבך, אכן נושא מטריד. יכולה להציע לך לנסות לא להשתמש בקרם גוף באזור הואגינה אלא בחומרי סיכה או שמנים שמיועדים לכך ומותאמים לאזור. יש להם גם ריח עדיןולפעמים אף חזק שיכול "לסלק" את הריח הלא נעים שאת חווה. ישנם שמנים שמיועדים לעיסוי פרינאום אשר יכולים להיות פתרון טוב.

בושם על המפשעות יעזור אף הוא.

אשר להפרשות המרובות, אם עולם הרפואה האלטרנטיבי מוכר לך, תוכלי להתיעץ עם הומיאופת או אשת מקצוע מתחום פרחי הבאך, שמנים ארומתרפים ואפילו שיאצו ודיקור סיני.

בהצלחה, מקווה שעזרתי בקצת,
   תודה רבה. אשמח לדית מה זה בושם למפשעות, מעולם לא שמעתי על כך.אני 10:14 10/07/2007
   כל בושםשירז אריאל דרורי 11:57 10/07/2007
שחביב על שניכם! ניתן לשים ממנו גם במפשעות. כמו ששמים מאחורי האוזן..




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו