צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  מחלת מין או הריון?לילך 08:50 27/10/2008
שלום יש לי מספר שאלות נפרדות.יש לי ריח מהנרתיק כבר יום-יומיים והריח זהה לריח ההפרשות שהיו לי בשתי ההריונות הקודמים.

א. האם יכול להיות שזה הריון? שכחתי גלולה אחת לפני יומיים כאשר באותו היו קיימנו יחסים בבוקר. האם כבר יש מצב שיש לי ריח ככ מהר שקשור להריון??

ב. אתמול הייתי עם גבר אחר במצב מאוד אינטימי. אפשר לומר שבגדתי (קשה לי להגיד).. בכל מקרה התחכחנו באברי המין אך לא הייתה חדירה כי עצרתי את זה.הוא דחף לי אצבעות, לא יודעת אם היה נקי...
מה הסיכויי להדבק באיידס ממנו (היו נוזלים מהנרתיק) ובכלל בלי חדירה?
מה הסיכוי להדבק במחלות אחרות ואיזה? פטריה אולי??
האם הריח יכול להיות ממנו ולא מההריון למרות שרחצתי את האיזור כבר כמה פעמים מאז?
   מספר תשובותשירז 13:14 27/10/2008
ריח מהנרתיק עשוי להופיע מכמה סיבות ושווה לגשת לרופא להבדק ולו כדי לשלול מספר מצבים כמו פטריה או בעיה אחרת.

בעקבות מה שאת מספרת על ריח מהנרתיק בהיריונות קודמים, הייתי מחכה לאיחור של מחזור לפני הסקת מסקנות כי לפעמים החשש מהיריון גורם לנו לתגובות פסיכולוגיות וכל סימן היריוני מקבל מימדי ענק...ולפעמים, התגובות ההיריוניות שלנו מופיעות ממש עם ההתעברות וכך אישה קמה יום אחד בבוקר עם תחושה כלשהי והיא יודעת שהיא בהיריון. כי את כבר מזהה תגובות קבועות שלך להיריון ויש סיכוי קל שאת אכן בהיריון.

ולשאלה השניה שלך: עד כמה שידוע לי, איידס מועבר דרך רוק ודם בלבד (לא אצבעות) ולכן לא הייתי חוששת אך עלייך לקחת בחשבון שמצבים כמו שתיארת יכולים להוביל לשלל בעיות כמו הדבקות במחלות מין שמועברות במגע קל כמו הרפס, זיבה ועוד.

ב ה צ ל ח ה
נשמח לסייע בהמשך
שירז




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו