צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  יחסים אחרי לידה שלישיתאני 00:16 31/07/2009
שלום,
ילדתי לפני שלושה חודשים, ומאז שחזרנו לקיים יחסים יש לי חוסר חשק וכאב חד וצורב בנרתיק. מייד ניגשתי אל הרופא שלי והוא המליץ על חומר סיכה- KY- מה שעזר להקל על הכאב אך לא העלים אותו.
יש לציין שבלידות הקודמות לא היה לי דבר כזה ולעומת ההריון החשק היה גדול יותר ועכשיו אני מרגישה כאילו אני ממשיכה את ההריון ולא מצליחה לגמור- דבר שמבאס מאוד את שנינו.
קראתי קצת תשובות שלכם בנושא ואני לא מרגישה שהעניין זה תשומת הלב לתינוק או העול בבית. אני רוצה את זה ולא נהנת מזה...
מבחינתנו אין אופציה של יחסים אחרים.
מה עושים???
תודה
   חשק מיני אחרי לידהשירז 09:03 31/07/2009
יקרה,
ראשית מזל טוב!
שנית, חשק מיני לאחר לידה זה עניין הפכפך. יש שהחשק חוזר להן מהר יחסית ויש שאפילו שנה ויותר, זה יכול לנבוע ממספר סיבות. את מציינת כאב ולכן שווה לבדוק לעומק.
אם היו תפרים ובטח שאם היו תפרים פנימיים, טבעי שעדיין יכאב לך. אם לא היו תפרים, אז סביר שהמקום עדיין מחלים ולכן ישנו כיווץ טבעי בזמן חדירה מה שיוצר כאב.
חשוב שתשימי לב אם את מגורה לפני החדירה או שבעצם לא ממש. אם אין גירוי זה בדרך כלל לא נעים עד ממש כאב.
ציינת שאינך מצליחה להגיע לשיא: בדרך כלל נובע מאי שקט ולכן אין ריכוז ושחרור אמיתי, כפי שעשית בעבר. האם ניסיתם ללכת לאיזה צימר נחמד רק שניכם? זה הרבה פעמים עושה את העבודה...אשמח לשמוע ולסייע בהמשך אם יהיה צורך, בהצלחה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו