צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  פטריה,יחסי מין ומחזוררוני 14:46 17/03/2010
ד"ר שלום.
שמי רוני בת 18
יש לי כמה שאלות וזה ממש דחוף לי אני מתחננת שתעני לי.
בשבוע האחרון סבלתי מהפרשות משונות,גירודים וצריבה קלה במהלך מתן השתן חשבתי שיש לי פטריה אבל לאחר כמה ימים זה עבר לי.
יש מצב שהייתה לי פטריה והיא עברה לבד?אם לא אז מה זה יכולה להיות?
וממה נוצרת פטריה? האם זה קשור ליחסי מין?
ועוד דבר חשוב בדרך כלל אני אמורה לקבל מחזור בין ה15 ל18 ואתמול (16.3) עוד לא קיבלתי וקיימתי יחסי מין עם חבר שלי יש לציין שזו לא הפעם הראשונה,אנחנו מקיימים יחסי מין קרוב לשלושה חודשים ללא אמצעי מניעה ופעם ראשונה שזה קורה לי.
לאחרי יחסי המין היה לי דימום קל הייתי בטוחה שקיבלתי מחזור כי גם לפני כן היו לי את כל הסימנים (נפיחות של הבטן ושל החזה וקצת כאבי מחזור) לאחר הדימום לא היה לי כלום יותר אפילו לא טיפה.
מה זה יכול להיות? אני ממש מודאגת
   הי רונישירז 00:30 18/03/2010
אני אומנם לא רופאה אבל מאמינה שאוכל לסייע לך להרגעת הלחץ,
ראשית, לא מומלץ לקיים יחסים מלאים ללא אמצעי כלשהו אם לא רוצים היריון! מרגע שקיבלת את המחזור הראשון שלך ובטח שבגילך כאשר כבר יחסית סדיר, כל מגע מיני מלא עשוי להביא להריון!ליתר ביטחון ואם לא עברו 72 שעות מהיחסים, תוכלי לקחת גלולת פוסטינור שניתן לקנות ללא מרשם בכל בית מרקחת.

לגבי הפטריה: לפי תאורך זה באמת נשמע כמו פטריה שהיתה והלכה. וכן זה יכול לקרות וקשור בעיקר לרמת האיזון במעיים ופחות ליחסי מין. מה שכן, כשיש פטריה יחסי מין עשויים להגביר אותה ולחזק את התופעות שלה שהן גרד, צריבה והפרשות לבנות בדרך כלל - ממש לא רצוי!!

לגבי האיחור במחזור, קצת קשה לענות כי המדד שלך לא נכון...אין דבר כזה בין ה15-18, זה לא לפי הלוח הלועזי. מחזור תקין נע בין 27-8 ל30-31 יום. כלומר מעגל של 28 יום אצל הרב. בגילך ישנו הסיכוי שעדין המערכת לא התייצבה סופית וישנם מחזורים של דימום קל מאוד, לפעמים אף מדלג חודש שלם..ספרי איך המחזור שלך עד עכשיו, סדיר ומדוייק? כיצד את מודדת? הדרך הנוחה ביותר זה לסמן בעיגול את תאריך היום הראשון למחזור, כאשר תקבלי בחודש שאחרי, תוכלי לספור ולדעת בדיוק(ואז תגלי שאין קביעות של שעות שווצרי)הביוץ שלך מתרחש 14 יום לאחר היום הראשון של המחזור. כשיודעים בדיוק איזה יום התחיל המחזור, יודעים גם מתי הביוץ ורק בימי הביוץ ניתן להכנס להריון מיחסים מלאים.(ימי הביוץ הם ימים 13-4-5 כאשר המחזור סדיר אבל מומלץ לקחת עוד יום לכל כיון ליתר ביטחון)

מקווה שקצת נרגעת וקדימה לחישובים, מאחלת שתקבלי והכל יהיה בסדר,
שירז




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו