צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  חייבת עזרה!!סופי 00:36 01/07/2010
הי. אני ובעלי נשואים 3 חודשים. אנחנו יחד מלפני החתונה סה"כ 8 חודשים מאוד מאוד אינטנסיביים. ניתן לומר שזה כמו אצל זוגות אחרים- תקופה בת שנתיים...
כבר חודשיים שאני לא נהנית מיחסי המין שלנו, אפשר לומר שלא בא לי בכלל, אני לא מתגרה מזה וסקס לא ממש מזיז לי והוא פשוט מתוסכל ואני בטוחה שגם נעלב ממני.
אני באופי שלי אדם מאוד מאוד מיני, היו תקופות שחשבתי שאני ממש מכורה למין. חשוב לי לציין שלפני חודשיים גם עברתי הפלה טבעית.
שנינו עובדים בעסק משלנו שהקמנו וכמו שאמרתי אנחנו נמצאים המון אחד עם השני. הוא- שיהיה בריא מגורה כמעט רוב הזמן ומבחינתו - לשכב איתי כל שעה עגולה. בהתחלה זה היה הפוך. לי היה את החשק החזק ולו- פחות.
אני מתוסכלת ברמות כאלה שאני לעיתים חושבת על האקס שלי שהיה איתו סקס טוב. זה גורם לי לרגשות אשמה. אני מסוגלת לעצור באמצע התפתחות לקראת יחסי מין כי אני מרגישה שאני ממש לא מסוגלת שייגע בי. רע לי מאוד. אני אוהבת אותו והוא אותי מאוד בצורה בולטת. מבחינת תעסוקה- אני פעילה יותר ממנו והוא כמעט לא מביא עבודות ומרגיש גם מתוסכל ולי זה מציק שהוא לא ממש מתאמץ בעניין ורק אני כן.
לגבי יחסי המין- מה הבעיה שלי? מה אני עושה? לאן אני פונה? אנחנו זוג טרי וזה פשוט מפחיד אותי שהגעתי למצב כזה עם בעלי. חייבת עזרה דחוף אחרת אני פשוט אשתגע. תודה.
   למיניות זמנים משלהשירז 19:52 11/07/2010
שלום סופי,
מתאורך נשמע תסכול רב ומקווה שאוכל לעזור.
ראשית, לאחר הפלה ישנם שינויים הורמונאלים שבהחלט יכולים להשפיע על החשק המיני. במצב רגיל זה חולף לבד.
שנית, נשמע שהביחד שלכם מתחיל לנגוס לכם בזוגיות. אם אתם עובדים יחד, גרים יחד, נושמים יחד...אולי זה קצת חונק אותך? את גם מתארת תסכול מהאופן שבו הוא מתפקד בעסק וזה מצב שיוצר תסכול מיני מידי! את קצת מתאכזבת ממנו וזה מתבטא במיניות ירודה.
מה עושים? 1. שיחה רצינית עם הבעל על סגנון העבודה שלו עם דגש על המאמץ שלך מול שלו.
2. לקחת חופש ביחד ולשכוח מהעסק! צימר, מלון, תבחרי..
3. לא להלחץ- מיניות דורשת יחס וסבלנות.

אשמח לשמוע מה מתפתח
שירז
   פתרונותדורית 14:20 27/08/2010
תמיד אפשר לחשבו על רעיונות חדשים, למשל צפיה משותפת בסרטים ארוטיים או סרטי סקס באינטנרט, זה יעזור לכם להיות חרמנים ולרצות סקס יותר, בנוסף כמובן אפשר להיתחפש לכל מיני דמויות כמו אחות בבית חולים או שוטרת זה דבר מאוד מחרמן ומגרה. צעצועי סקס גם כן יכולים לעזור לכם במימוש בפנטזיות.
הרבה רעיונות כאן - www.startpage.co.il/adult
שיהיה לכם סקס מהנה במיוחד.
   סקס חינםמוטי 14:52 12/09/2010
אם אתם מחפשים סקס חינם, אתם יכולים לראות הרבה סרטי סקס www.zesex.co.il/am/ באתרי סקס מובילים כמו www.sexmania.co.il/ שלא רק מציג המון סרטים אלה גם קישורים לשידורי www.israeliot.com/ סקס חי
   סקס זה פתרוןגיליל לנדו 19:51 13/02/2011
תאכלס זה יכול להיות הפתרון לבעיות
www.bsex.co.il
www.yousex.co.il
www.pimp.co.il
www.sexooops.com
   דווקא סקסshiron 18:18 11/07/2011
יש אחלה באתר
www.sex-ly.com
וגם ראיתי ב
www.domina.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו