צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום מיניות
מנהל/ת הפורום: ד"ר ענת בוצר, שירז אריאל דרורי, גילי פליסקין
  סקס אחרי לידהאורית 12:08 27/11/2007
שלום רב

אני כחדש וחצי -חודשיים לאחר לידה ראשונה. אתמול ניסינו לקיים יחסים עם חדירה מלאה פעם ראשונה מאז הלידה. בעלי מאוד ציפה לכך אך לי לא היה חשק לא אתמול וגם לא בכלל - לא ממש חיכיתי לזה וניסיתי לדחות את זה כל הזמן.

אתמול כשניסינו בעת החדירה לא היייתי מסוגלת להרפות את האזור ולכן הוא לא הצליח להחדיר, הרגשתי שאלי ייקרע לי כל האזור וכו'

אני תוהה אם זה טבעי כ"כ הרבה זנן לא לרצות יחסים מלאים ואם זה באמת משהו פסיכוסומטי וזה תלוי בי ובהתמודדות שלי עם החשש לאזור העדיןאו שזההיכול להיות בכלל בעיה פיזית. או אולי זה סממנים של דיכאון אחרי לידה. אני מאוד מקווה שלא..

האם זה הגיוני שהמקום יותר נסגר אחרי הלידה ובאמת זו בעיה פיזית שצריך רופא כירורג בשבילה או שזה כנראה בגלל הפחד. הייתי אצל רופא נשים והוא לא ציין איזושהי בעיה אחרי הבדיקה הפנימית..
דבר נוסף, יש לי ממש יובש בנרתיק - מתי זה אמור אם בכלל, לעבור?

אודה לתשובתכם
   אישה יקרהשירז 14:29 27/11/2007
ראשית מזל טוב על הולדת התינוק,
שנית, החשק המיני הטבעי של נשים לאחר לידה יכול להשאר "רדום" גם שנה ואף יותר. זה נובע מהשינויים ההורמונאלים שאת עדיין עוברת ובנוסף יש לך לבטח קצת חוסר בשעות שינה..כל אלו ברב המקרים מונעים את חזרתו של החשק אך לא מדובר בבעיה פיזית כלל, להפך, זהו המצב הטבעי וצריך הרבה סבלנות. מאוד טבעי שתחושי כיווץ באזור שכן המקום עדיין מחלים מהלידה, גם אם היתה קלה וללא תפרים. המצב ישתפר עם הזמן והרבה אהבה. יש לאפשר לזמן לעשות את שלו ומנגד, יש להתייחס גם לצרכיו של בעלך. לכל גבר יש צורך בפורקן מיני וכאשר מגיעה תקופת משכב הלידה ובכל השנה הראשונה, נוצר צורך עז יותר בשל השינוי והחוסר שהוא חווה. ממליצה לכם לנסות מיניות חלופית בה יש את הכל חוץ מחדירה מלאה. כך הוא יחווה את הזוגיות איתך שכרגע מאוד חסרה לו וגם יהנה מפורקן מיני. אומנם סביר שאת עייפה אך חשוב להבין את צרכיו של בן זוגך שכן אם תתני לו את תשומת הלב הזו, תזכי באיש הרבה יותר רגוע וסבלני מה שיאפשר לו לתמוך בך, כך שניכם תרגישו טוב יותר. אסיים במשפט "תני לגבר להרגיש מלך והוא יהפוך אותך למלכה"
בהצלחה
   למלישירז אריאל דרורי 15:53 03/01/2008
אכן קיימת רגישות כזו ויש לה רמות משתנות. שווה להיוועץ בסקסולוגית או רופאת עור ומין.
   מה עם הגבר?לולה 15:28 28/10/2008
ומה עם הגבר שלכם? אל תשכחו לגברים רוצים סקס כל הזמן ורצוי מאוד לתת להם כי אחרת הם יחפשו סקס במקומות אחרים. מזל עם הם רק יראו סרטי סקס ולא ירצו ללכת עם בנות אחרות!

www.sexxxhinam.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו