צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התפתחות תינוקת בת 9 חודשים יעל 11:57 08/01/2008
שלום

הבת שלי בת 9.5 חודשים והיא עדיין לא זוחלת קדימה לא גחון ולא זחילת 6.
היינו באיבחון פרטי ואמרו לנו שיש לה בעיה בשריר שבמפשעה (צמוד לאיבר המין) כשמנסים לדגדג אותה היא לא מגיבה רציתי לדעת אם אכן זה מה שמשפיע על הזחילה ????
אני עשוה לה תרגילים בבית היא אכן מושיטה ידיים לצעצוע היא מידי פעם מקפלת את הרגלים ונעמדת לעמידת 6 אך כשהיא רוצה לזחול היא פשוט מרימה את הרגליים באויר ומזיזה אותם.
קבעתי לה תור לפיזיותרפיה האם זה נחוץ.
היא יושבת מאוד יציב ועומדת בלול קצת מתנתנדת אבל מחזיקה חזק ולא נופלת (היא לא מתיישבת ולא נעמדת) אני מנסה לעשות לה תרגילים של דחיפת רגליים אבל היא לא רוצה לשתף פעולה זה פשוט מעצבן אותה....

מה ניתן לעשות כדי שהיא תזחל?!?!?!
   עיכוב בזחילהשירי קאשי 15:14 08/01/2008
שלום יעל,
לא ברור לי עד הסוף מהוא האבחון שבתך עברה. כמובן שמאוד קשה להתייחס לכך דרך התכתבות אבל את מציינת שגילו אצלה חוסר תחושה מסויימת. אני רק יכולה לציין שההתפתחות המוטורית קשורה גם בתחושה. איבר (או שריר) שלא חשים אותו קשה ללמוד להשתמש בו. אני לא יכולה לקבוע בודאות מה בדיוק מעכב את ביתך ואילו תרגילים נחוצים לה מבלי שאני רואה אותה אבל ייתכן מאוד שהבעיה שתארת משפיעה על המשך התקדמות המוטוריקה. בהחלט מומלץ לאבחן ולטפל.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות - מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו