צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התפתחות של בן 9 חודשיםמיכל של נ"נ 11:54 27/01/2008
מדובר בתינוק בן אוטוטו 9 חודשים, הוא שוקל לפחות 10 קילו (אני לא מבקרת יותר מדי בטיפת חלב, אז המשקל מוערך), ארוך יחסית - סביבות ה-75 סמ'. הוא התחיל להתהפך מוקדם מאוד, תמיד אהב גם להיות על הבטן, החזיק ראש כמו אלוף. לפני כחודשיים התחיל לזחול אחורה. מאז... זהו! הפסיק להתהפך, בקושי מצליח לעמוד על 4 מיד נופל. הוא מתרומם לישיבה רק משכיבה על הגב (חתיכת שרירי בטן פיתח לעצמו), לא מהצד, אין לו בכלל את תנועות הצד. מהישיבה לא מנסה לטפוס על משהו ולעמוד. בקיצור, אם משיבים אותו, ככה הוא נשאר, אם משכיבים על הגב, ככה הוא נשאר, אם משכיבים על הבטן, הוא נעמד על 4 נופל, זוחל אחורה.
האם הזנחתי (בן 9 חודשים אוטוטו), האם לדאוג, האם לפעול ואיך?????

מיכל
   התפתחותשירי קאשי 13:50 27/01/2008
הי מיכל,
ראשית אין מה לעסוק בהאשמה עצמית אלא במה ניתן לעזור ואני רואה שאת רוצה וזה מה שחשוב. לגבי ההתפתחות של בנך, נראה לי שחסרים לו מספר מרכיבים מוטורים אותם היה צריך לרכוש בשלבי ההתפתחות עד כה שאותם לא רכש. כמו כפיפה צידי, תנועתיות נכונה של בית החזה ועוד. חוסרים אלו הם גם אלו שלא אפשרו לו לפתח היטב את מערכת שיווי המשקל ולכן הוא מתקשה במעברים מתנוחה לתנוחה, בעלייה על שש ובתנועה בכלל. אני ממליצה מאוד לפנות למדריכת "צעד ראשון" על מנת לערוך אבחון מסודר ולקדם אותו על פי הצרכים שלו. אתם צריכים לעבוד איתו בליווי של מדריכה שתוכל להתאים את התרגילים לקשיים הספציפיים שלו ותוכל להדריך אותך איך לתרגל ולקדם אותו בבית.
את מוזמנת להתקשר אלי אם את רוצה לשמוע הסבר מפורט יותר בטלפון: 054-5652502 וכמובן שאת מוזמנת לפנות למרכז "צעד ראשון"

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il
   התיעצותסיגי 16:52 18/02/2008
יש באבני דרך- מרכז להתערבות מקדמת מטפלות מוסמכות (פיזיותרפיסטיות ומרפאות בעיסוק) שבאות הביתה. הייתי מתקשרת לשם להתייעץ




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו