צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התפתחותליאור 21:18 11/04/2008
שלום בני בן 11 חודשים וחצי הוא זוחל ונעמד בעזרת דברים מושיט ידיים ומגלה סקרנות לכל אך הוא לא מכניס דברים לפה חפצים או אוכל שאני יודעת שצריך מסקרנות למרות שהוא מכניס ידיים לפה בגלל שיניים יש לא כבר 5 והוא אוכל הכל אומנם לא בכמויות אך אוכל והוא גם יונק עדין אשמח לקבל תשובה .
תודה.
   הכנסת ידיים לפהשירי קאשי 17:24 13/04/2008
הי ליאור,
הכנסת הידיים לפה היא שלב התפתחותי. לעיתים אצל ילדים אשר אינם עושים הרבה זאת זה נובע מכך ששרירי הגב שלהם מקוצרים והפעולה מצריכה מהם מאמץ רב יותר. החשש הוא שבשל העובדה שהידיים לא מגיעות מספיק לפה הן גם לא מגיעות מספיק לקו האמצע ומכאן עלולה להיות השפעה מעכבת על ההתפתחות המוטורית. לפי דבריך נשמע כי בנך מתפתח יפה. בגילו כבר פחות הייתי מנסה לגרות להכניס ידיים לפה אלא לגרותו לתנועה לקו האמצע ואף לחצייתו. תתני לו להתנסות כמה שיותר באכילה עצמאית עם הידיים. הגישי לו צעצועים בקו האמצע וגרי אותו להצלבות של הידיים. בנוסף אם את רואה שגבו זקוף מאוד ונוקשה, רצוי להוסיף תרגילים להתעגלות של הגב.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו