צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  הרדמות על הידייםעדי 20:51 26/05/2008
אהלן! בני כבר בן חצי שנה, ועדיין נרדם במשך היום רק על הידיים (מלבד בעגלה בעת טיול או בלילה אחרי הנקה- לבד במיטה) הוא מתחיל להיות כבד, ואנחנו מתלבטים כיצד ניתן להרגיל אותו להירדם במיטה לבד- לא רק בלילה. ניסינו כמה פעמים להשכיבו במיטה ולטופף על גבו והוא בכה בכי רב. מתי צריך להתחיל 'לעבוד על זה'?
   הרדמהשירי קאשי 11:33 27/05/2008
הי עדי,
גיל 6-8 חודשים הוא גיל מתאים להתחיל. בגלל שבנכם רק בן 6 חודשים צריך להתחיל בהדרגה ועם המון רגישות לצרכיו. ישנם תינוקות שבגיל זה עדיין זקוקים לתחושת החום והבטחון שיש על הידיים בכדי להרדם. התחילו מהרדמה כמעט מלאה על הידיים ואז העבירו אותו במהירות למיטה. תנועה מהירה ובטוחה משדרת לו שהכל בסדר ואתם לא חוששים מהתהליך. כמובן שאם אתם משדרים חשש החשש הזה עובר גם אליו. מיד לאחר העברתו למיטה להתחיל במגע וטפיחות על מנת להשיב לו מעט מהתנועה שחווה על הידיים. אם הוא מתחיל לבכות להרימו ולעבור את כל התהליך שוב. כך ניתן כל פעם להרגיע על הידיים ואת ההרדמות הסופית לעשות במיטה. בהדרגה להתחיל לשים אותו במיטה בשלב מוקדם יותר בתהליך. הכינו את עצמכם לתהליך ארוך וקשה. בתחילה ייתכן ותצטרכו להרימו מספר רב של פעמים אבל אם אתם תהיו בטוחים בעצמכם ותתמידו הרי שבסופו של דבר זב יצליח. התינוק ילמד להרדם מתוך כך שלמד להרגיע את עצמו במיטה ולא מתוך כך שלמד שהוא יכול לבכות עד אין סוף ובסופו של דבר ללכת לישון מתוך יאוש שלא באו אליו.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו