צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התהפכותורד 08:18 08/06/2008
בתי בת 9 חודשים. מתפתחת מוטורית מאד יפה : זוחלת על 6 מגיל 6 חודשים, מתיישבת לבד מגיל 8 חודשים וגם נעמדת מגיל 8 חודשים. התחילה להתהפך מהגב לבטן מגיל 4 וחצי חודשים, אבל מהבטן לגב לא מתהפכת עד היום. הייתי איתה אצל מדריכת התפתחות שנתנה לי תרגילים, אך עדיין לא מתהפכת מהבטן לגב בלבד עד היום. עד עכשיו זה לא הפריע לה להתפתח , אך לא היו בכלל סיטואציות לתרגל את ההתהפכות , מכיוון שהיא כבר זוחלת/ יושבת / עומדת. מה שכן, לאחרונה , החלה להתהפך לבד מתוך שינה בלילות ואז היא מנסה להתהפך גם מהבטן לגב ולא מצליחה. היא כן מצליחה להעביר את הרגליים , אבל אז היד נתקעת לה מאחור ולא מאפשרת לה להשלים את ההתהפכות . זה מאד מסתכל אותה ומעיר אותה מהשינה. איך ניתן לעזור לה בשלב כזה ?
   התהפכות מאוחרתשירי קאשי 09:37 08/06/2008
הי ורד,
באמת כל שאר שלבי ההתפתחות נשמעים תקינים אך עדיין קיים הקושי של ההתהפכות. כן חשוב גם בשלב זה לחזור אחורה, לאבחן ולתרגל. קשה לי ללא אבחון לדעת מה הגורם לקושי ולכן אני ממליצה מאוד לפנות ליצור קשר עם מדריכה במרכז על מנת להיוצא קושי זה מהמערכת וכן לאפשר לה תנועה חופשית.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il
   התהפכותורד 13:39 08/06/2008
תודה רבה על התגובה. רק שיש לי בעיה טכנית קלה- אנחנו גרים בדרום הארץ...את יודעת אולי להמליץ לי על מישהי מאזור ב"ש שאוכל לפנות אליה ?
   מדריכהשירי קאשי 11:34 10/06/2008
את מוזמנת לפנות למרכז "צעד ראשון" ולקבל המלצה על מדריכה שקרובה למקום מגורייך.
בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו