צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  ראשליאור 22:16 18/06/2008
היי שירי,
אני משתתפת עם הבת שלי בסדנת ליווי התפתחותית כבר מגיל חודש וחצי.בעד כשבוע הקטנה תהיה בת שלושה חודשים והראש עדיין לא יציב.המדריכה אומרת שהיא רפויה להפליא,ידיים נמתחות למעלה,רגלים עובדות בנפרד,שכיבה על הבטן בנוחות מלאה.אבל...כבר שבועיים שאין שיפור בהחזקת הראש בעת שכיבה על הבטן או בתנוחה של גב שלה אל בטן שלי.אני עושה לה באופן יומיומי תרגילים לזוקפי הגב,והיא ממש תפוסה,כלומר צריך להפעיל יחסית לחץ כדי שהשריר יקבל גירוי ויתחיל לעבוד.קרם ונשיפות בכלל לא מזיז לה..היא נמצאת הרבה על הבטן אבל הראש מתרומם לסירוגין ולא לפרק זמן ארוך.אין סיבובים של הראש מצד לצד באוויר.אני מתחילה להתבאס מהמצב...על מה זה מעיד? האם יש קושי מסויים שאנחנו מפספסות? האם אני צריכה להפסיק ללכת איתה במנשא ערסול?
   החזקת ראששירי קאשי 09:34 19/06/2008
הי ליאור,
קשה לי דרך התכתבות לעלות על משהוא שהמדריכה לא ראתה. הערסול במנשא לא צריך לפגוע בהרמת הראש ובזקיפה פשוט צריך לתת לה גם מספיק גירויים על מנת שתעשה את הפעולות ההפוכות. ראשית היא צריכה לשכב מספיק על הבטן, בנוסף צריך לפתח את מערכת שיווי המשקל ולחזק את חגורת הכתפיים ואת השרירים האחראים על הרמת הראש. דבר חשוב נוסף הוא לשלול טונוס שרירים נמוך (זה חשוב שתינוק יודע להרפות את שריריו אבל מצד שני ייתכן מצב שבו השרירים רפויים מידי כל הזמן). אני מניחה שהמדריכה שאת נמצאת אצלה תוכל לעזור לך לענות על שאלות אלו ולהתאים לך תרגילים לנושאים הללו. במידה ולא קיבלת מענה מספק את מוזמנת ליצור איתי קשר שוב.
בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il
   ראשליאור 13:40 22/06/2008
תודה שירי,נראה לי שהמצב השתפר בימים האחרונים...תודה בכל אופ ן על ההייחסות!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו