צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  זחילה אמא מודאגת 21:07 22/06/2008
היי שירי
אני אמא לתאומות בנות 9 חודשים.
הבת הגדולה שלי - בעברה טורטיקוליס שטופל. החלה לזחול על שש לפני כחודשיים. זחילה מצויינת. לפני כשבועיים היא גילתה את האפשרות לעמוד ומאז מתנסה בעמידה.
לפני יומיים, היא לא הרגישה כל כך טוב, אי שקט, בכי כל חצי שעה בלילה (כשהיא לא מתעוררת בדרך כלל), דורשת מלא תשומת לב, רוצה רק על הידים וכו'. אתמול הבחנתי שהיא התחילה לזחול מאוד מוזר, כאשר רגל אחת מקופלת מאוחר והיא נמנעת מלהניח את הברך על הרצפה. כאילו שהיא "צולעת" אבל בזחילה.
הייתי בביח בשניידר - חשבו שירדתי מהפסים ושאני מדמיינת.
הלכתי לרופא ששלח אותי לבדיקות דם - הכל לכאורה תקין...
והוסיפו כי "רק שזה יחמיר.. אפשר יהיה להמשיך ולבדוק מה קורה".
בסופו של יום, הבת שלי שהייתה מתרוצצת בכל הבית על שש ומחפשת בכל פינה מה חדש. נמנעת מלזחול, בעיקר יושבת. וכשהיא זוחלת הרגל מקופלת מאחור, ונראה כאילו כואב לה משהו.

את יכולה לשפוך לי קצת אור על הסוגיה.. להפנות אותי לאנשהו ...

תודה
   רגל כואבתשירי קאשי 11:32 24/06/2008
הי,
איני רופאה ואיני יכולה לעזור עם סוגייה של בעיה רפואית. מנסיון אישי שלי אני יכולה לספר כי חיידק הסטרפטוקוק (כזה שגורם לדלקת גרון) יכול גם להתיישב במקומות אחרים בגוף ולמשל לגרום לכאבי ברכיים וקושי בתנועה. כיוון שביצעתם בדיקות דם, אני מניחה שבדקו גם אפשרות זו. מעבר לכך אני רק יכולה להמליץ על קבלת חוות דעת נוספת מרופא אחר כיוון שלא כל איש מקצוע, טוב ככל שיהיה, חושב תמיד על כל האופציות.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו