צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  הרדמות עם שד בפהטלטל 23:08 07/08/2008
הילד שלי בן ארבעה חודשים ועשרה ימים. עד היום הוא לא נרדם לבד במיטה בשום שיטה. השיטה היחידה היא תוך כדי יניקה או טיול בעגלה. גם מתוך שינה הוא צועק פתאום ורק השד יכול לספק אותו ובעצם לגרום לו להמשיך לישון. לעיתים הוא מחזיק את השד כמו מוצץ ולא נותן לי לזוז. זה קשה מאד!!! מה עושים?
קשה להקנות לו הרגלים חדשים , הוא מתעקש וצורח!!
תודה
טל
   הרדמות עם שד בפהשירי קאשי 20:48 10/08/2008
הי,
הרבה מאוד תינוקות שמתרגלים להרדם עם ציצי, מתקשים להפרד מהרגל זה וזו הדרך היחידה בה הם מצליחים להרדם. חשוב להפריד בין הארוחה לשינה כמה שיותר מוקדם כיוון שככל שהתינוק גדל ומתחיל להיות מסוגל לישון לילה רצוף ללא אוכל, במקום שאכן יישן הרי שכל התעוררות (כמו אצל כל תינוק לפי מחזורי השינה), תגרור צורך בציצי על מנת לחזור לישון במקום שירדם חזרה מעצמו. בכדי לעזור לו להגמל מההרגל צריך לספק לו תחליף. התחליף הטוב ביותר הוא תנועה בתנוחה מערסלת. התנוחה המערסלת עוזרת לתינוק להרפות ולהתכנס בעצמו ואילו התנועה מכניסה שקט למערכת ועוזרת בהרפיית השרירים והתמסרות לשינה. בכדי לנוע בקלות עם התינוק מומלץ לשבת על כדור פיזיו ולנוע מעלה ומטה. ככל שהתינוק פחות רגוע התנועה גדולה יותר וככל שהוא נרגע מורידים את עצמת התנועה עד למינימום בכדי לא להרגילו להרדם מתוך הרבה עשייה סביבו אלא מתוך כך שלמד להרגע. בצורה זו גם כאשר השינה קלה יותר במהלך הלילה הוא ילמד לחזור בכוחות עצמו לשינה עמוקה יותר. כמובן שהתהליך יקח זמן כיוון שהוא גם צריך להגמל מהרגל שמאוד קשה להגמל ממנו וגם לרכוש יכולות חדשות של הרגעות עצמאית. בהתחלה ייתכן שתרטרכי להרימו פעמים רבות בכדי להרגיעו שוב ולהרדימו אבל בהדרגה מספר הפעמים יקטן וזמן ההרדמה יתקצר אף הוא.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו