צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  ישיבהסיגל 12:03 31/08/2008
שלום לכם
ביתי בת 9 חודשים כבר זוחלת יפה על שש אך טרם התיישבה.
אני יודעת שלא מומלץ להושיב תינוק לפני שהוא מתיישב בעצמו. על כן היא עדיין לרוב יונקת ולא התחלנו עוד מוצקים כי אני מחכה שתוכל להתיישב ואז להאכילה בכפית (מידי פעם אני נותנת לה חתיכות של פירות וירקות). שאלתי היא בנוגע לישיבה.
נראה שהיא תעמוד לפני שתשב כי היא ממש מנסה לעמוד ואף נעמדה פעמיים במיטתה. כאשר היא על הריצפה היא הרבה פעמים יושבת בצורת W כאשר היא צריכה להחזיק את עצמה בעזרת חפץ כלשהו מקדימה וכמו כן הרבה פעמים רגל אחת שלה מקופלת והשנייה ישרה הצידה (אינני יודעת אם מהפוזיציה הזו תוכל לשבת).
אשמח לשמוע תובנות לגבי ישיבתה
תודה
סיגל
   ישיבהשירי קאשי 10:25 02/09/2008
הי סיגל,
את פועלת נכון כשאת לא מושיבה אותה אך ניתן לקדם את יכולת ההתיישבות העצמית על ידי הנעת הטוסיק אחורה והצידה מעמידת השש לכיוון של ישיבה משוכלת. כמו כן צריך לעבוד על שיווי המשקל שלה, למשל על ידי הנעתה במרחב או בישיבה על כדור פיזיו להניע אותה לאט לכל הכיוונים. במידה ואינך מגיעה לתוצאות בכוחות עצמך כדאי לפנות למדריכה על מנת לודא שתהליך הישיבה מתקיים.
בנוגע לאוכל, ניתן להאכיל מוצקים גם בטרמפולינה או טיולון כך שהיא בחצי שכיבה. כמו כן ניתן רק לזמן הארוחה להושיבה לזמן קצר.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו