צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התפתחות פעוטגני 11:12 16/12/2008
שלום רב

הבן שלי בן שנה וארבעה חודשים
מבחינה פיזית הוא מאוד מפותח, וכך גם הלמידה הפיזית של דברים (לדוגמא לרדת מספות למד לאחר פעם אחת של הדגמה, ירידה במדרגות לאחר פעם פעמיים וכד'). הוא מבין דברים אך לא מדבר. מה שמפריע לי או יותר נכון איני יודעת אם תקין או לא ומה המשמעות, הוא העדר מוחלט של חיקוי - הילד אינו מחכה תנועות שלנו, אינו מצביע על דברים אינו לומד כמו רוב הפעוטות דברים כמו ביי ביי עם היד או להצביע לשאלה איפה או לחקות תנועות כמו ידיים על הראש או ידיים למעלה וכד'.

האם העובדה שהוא לא מחקה מעידה על בעיה, האם יש ללכת לאבחון כבר היום או להמתין לשנה וחצי ולראות האם הבעיה עדיין קיימת - אודה להכוונה
   התפתחות שירי קאשי 20:18 16/12/2008
הי גני,
כפי שאני עונה להורים רבים, אין להסיק מסקנות על פי פרמטר זה או אחר בלבד.אמנם ציינת מספר דברים שאינו מבצע אך יכולות להיות לכך סיבות רבות. לא חייבים להתחיל במסע של אבחונים, אך כדאי להפנות לכך את תשומת לב הרופא המטפל כיוון שהוא יכול לראות את התמונה ההתפתחותית הכללית ולחוות דעתו האם יש צורך באבחון נוסף ואיזה או שניתן להמתין.
בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il
   סליחה על ההתפרצות אמא לילד עם PDD 23:21 18/12/2008
במקרה ראיתי את ההודעה שלך...
בלי להלחיץ ,הדברים שאת מתארת בהחלט מדליקים נורה אדומה, ממליצה לך להכנס לאתר של אלוט ולקרוא שם על סימנים לאוטיזם.
העדר שפה, העדר הצבעה והעדר חיקוי בגילו הן סיבה מספקת ללכת לאיבחון.
ממליצה לך כבר היום להכנס לרשימת ההמתנה במכון להתפתחות הילד ובמקביל לשקול איבחון פרטי - ממליצה על דר גביס מנהלת המעון להתפתחות הילד בתל השומר.
אגב -
האם הבן שלך עונה לשמו כאשר קוראים לו? מגיב לרעשים בזמן משחק? איך הוא עם זרים? במקומות הומי אדם? איך המשחק שלו - האם מסדר בשורות? האם נוטה לסובב גלגלים של מכוניות?

מקווה שהכל בסדר - אם יהיו שאלות נוספות ממליצה להכנס לפורום אוטיזם פידידי ואספרגר בתפוז.

מקווה שלא נתראה שם...!!!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו