צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  בן 10.5 חודשים - לא זוחל, לא מתיישברונית 22:22 27/12/2008
היי, בני בן 10.5 חודשים - זוחל גחון (יד ימין ודחיפה על ידי רגל שמאל) מגיל 7 חודשים, מסתובב בציר, מתהפך כמובן אך לא מראה שום סימני התישבות וכן לא מראה נסיונות לזחול על שש. הוא חזק מאוד (בועט חזק מאוד) וכשאנו שמים לא מכשולי כריות וכד' מתרומם ועובר מעליהם. הוא כן מצליח להיות על ברכיו אך כשמתחיל לזחול ישר משתטח לגחון. מבחינת ישיבה - כאשר אנחנו מושיבים אותו הוא יציב. מה עושים?? האם חוסר העניין בלהתישב מעיד על בעיה מסויימת? יש לציין שהוא תינוק עירני וחייכן . נא המלצתכם אם לפנות לגורמים מקצועיים. תודה.
   זחילה וישיבהשירי קאשי 09:02 28/12/2008
הי רונית,
בגיל של בנך כבר כדאי להעזר במדריכת התפתחות כיוון שהעיכוב כבר מתחיל להיות משמעותי ובגילו הוא כבר צריך להתחיל ולהתנסות במיומנויות נוספות. ייתכן מאוד שכוחו הרב מלווה בטונוס גבוה או נוקשות מסויימת של בית החזה. דברים אלו עשויים לפגוע ביכולות שיווי המשקל וייתכן שזהו הגורם המעכב. כמובן שניתן יהיה לקבוע זאת רק על ידי אבחון וכמובן להתאים את התרגילים בהתאם.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו