צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  עיכוב התפתחותי אצל בת 10 חודשיםהדס 14:45 08/01/2009
בתי כמעט בת 10 חודשים. תינוקת ערנית נבונה ופעילה.
מאז שנולדה עם גמישות יתר,וכן מעט היפוטונית.היא אינה זוחלת,גם לא זחילת גחון.כן זוחלת מעט אחורה בהרמה קטנה של הטוסיק ודחיפה עם הידיים.אינה יושבת באופן יציב, עם כי מנסה להתרומם משכיבה בשיפוע כמו בעגלה לישיבה.ידוע לי שהיא זקוקה לעזרה משמעותית מבחינה מוטורית (עם כי המוטוריקה העדינה טובה)וכן פנינו למכון התפתחות הילד של קופת חולים לפיזיותרפיה, הבעיה היא שקשה לעבוד איתה. היא מתקשרת יפה מאד ואף החלה לומר מילים בודדות בגיל 7 חודשים, אך יש לה חרדת זרים מוגזמת, כולל מבני משפחה,היא מגיבה בבכי למראה אנשים זרים, והיא חסרת שקט במקומות חדשים. לכן במפגשים במכון להתפתחות הילד היא בעיקר מתלוננת ובוכה ולא מתנהגת באופן חופשי כך שקשהלעשות לה תרגילים. בנוסף היא ילדה מאד עצמאית ומאד לא אוהבת כמתערבים לה במשחק, משנים לה תנוחות או מזיזים אותה, כך שגם בבית כשאני מנסה לתרגל איתה איזשהו תרגיל היא בעיקר מתעצבנת ולא משתפת פעולה.חשוב לי מאד כן לסייע לה בהתפתחות אך הזמן עובר ולא ממש מצליחם לעבוד איתה.
אשמח לעצתכם
   היפוטוניהשירי קאשי 09:09 11/01/2009
הי הדס,
ההמלצה שלי היא למצוא מדריכה להתפתחות תינוקות שתיצרי איתה קשר טוב. בשיטת "צעד ראשון" משתדלים שהתרגיל יהיה מוסווה בתוך משחק או פעילות כך שהתינוק לא כל כך ירתע ויותר ישתף פעולה. אני בטוחה שבטיפול נכון ניתן להגיע לתוצאות טובות וגם לעזור לה להתגבר על חרדת הזרים.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו