צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  רק על הידיים - הצילונועה 19:30 19/02/2009
אני לא בטוחה שאתם הפורום הנכון אם לא אשמח לדעת למי אוכל להפנות את השאלה. נולדה לי בת בכורה לפני חודש. היא נולדה בשבוע 38 במשקל 2.6 ק"ג. מאז הלידה ועד היום היא לא מוכנה להיות בשום מקום למעט על הידיים שלנו. לא במיטה/עריסה/עגלה/מנשא - ניסינו הכל וכלום, בכי וצרחות. גם מוצץ היא לא מוכנה לקחת (ניסינו כמה סוגים) - עלינו היא נרגעת. גם אחרי שהיא נרדמת סוף סוף אני מניחה אותה בעריסה ותוך דקה היא שוב צורחת. אני מיואשת וכך גם בעלי, אנחנו מותשים נפשית ופיזית. מה לעשות? איך פותרים את זה? מיותר לציין שאנחנו מתייאשים ולוקחים אותה על הידיים אחרי שהיא לא מפסיקה לצרוח, האם זה מעיד על העתיד עם ילדה מפונקת?
   על הידייםשירי קאשי 12:50 22/02/2009
הי נועה,
בגיל חודש זה עדיין נורמלי שהתינוקת רוצה להיות הרבה על הידיים. היא עברה שינוי משמעותי במעבר מהרחם החמים והבטוח לסביבה שונה מאוד. על הידיים היא מרגישה את אותו חום ובטחון וכן שומעת את דפיקות הלב ממש כפי שהיה ברחם. על תתיאשו מלנסות ולהכניסה למנשא. בגיל זה התנוחה המומלצת במנשא היא תנוחת הערסול. הכניסו אותו כשהיא רגועה ומיד התחילו בתנועה. לאחר דקות בודדות בתנועה במנשא בערסול היא תרגע ואף תרדם.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו