צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  כל הזמן על הידייםאיילת 21:50 03/04/2009
שלום,
בני בן ה 8 חודשים,בחודשיים האחרונים החליט שהוא רוצה לעשות לי ולבעלי בית ספר,הוא רוצה כל הזמן על הידיים ורק על הידיים.הכנסתי אותו בגיל 3 וחצי למשפחתון. במשפחתון 12 תינוקות, הגננת שם אומרת שהוא מלך, לא מרגישים אותו נרדם בקלילות אוכל יפה משחק יפה ממש לא מתבכיין. נשמע וורוד !!! אבל מאותו רגע כשהוא איתי הוא לא מוכן להיות על משטח המשחקים בבית רוצה רק ידיים וזה מטריף אותי. הוא עדיין לא זוחל ושאר החבר'ה בגן שקטנים ממנו כבר זוחלים וקצת מלחיץ כי בבית הוא לא על המשטח והוא לא פעיל ובגן אני לא יודעת כמה הוא כבר באמת פעיל על המשטח.הבכי שלו זה לא בכי... זה צרחות כאילו "הרבצנו" לו ואנחנו כ"כ משתדלים ומדברים איתו מהרגע שהוא נולד הוא היה נרדם לבד ממש לא חושבת שפינקנו אותו יתר על המידה. מה לעשות? אני ובעלי ממש על סף ייאוש. אפילו בבוקר אני לא מסוגלת להתארגן לעבודה הוא ישר בוכה ורוצה על הידיים כשאני מביאה אותו לגן מניחה אותו ישר על משטח המשחקים הוא בסבבה שלו מבין שהוא צריך להיות שם עד שאני מגיעה ... מה נראה לך שהבעיה איתו ?
   תגובהשירי קאשי 09:34 05/04/2009
הי איילת,
קשה מאוד לדעת מרחוק מה הקושי של בנך. צריך לבחון מה קורה במשך היום במשפחתון, כמה חום ואהבה הוא מקבל שם, מה הפעילות המוטורית שהוא עושה וכדומה. ייתכן שהוא משלים צרכים של מגע וחום בבית, יכול להיות שהוא מתחיל לחוות חרדת נטישה (מאוד אופייני לגילו) ולכן אתכם בבית רוצה כל הזמן את קרבתכם.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו