צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  תינוק לא רגועמורן 17:18 02/05/2009
שלום רב אני אמא לתאומים מדהימים בני 3 חודשים אחד מהבנים מתפתח יפה מאוד ישן מעולה בליילה טפו טפו ומאוד רגוע. הבן השני שלי נולד מאוד לחוץ ועצבני הוא כל הזמן בכה בחודש וחצי הראשונים וגם היום הוא צורח מעצבים השרירים שלו מאוד מתוחים הוא לא מרפה את הגוף, על הבטן הוא מוכן להיות בדיוק שלוש דקות והוא גם מתהפך על הגב מהעצבים שלו ישר כשאני מניחה אותו על הבטן לקחתי אותו לשני רופאים שטענו שהכל בסדר עם התינוק אבל הרגשה שלי היא שמשהו מפריע לו הוא בקושי מושיט ידיים לחפצים והידיים שלו רק לצדדים בלילב הוא בקושי ישן ורק בקבוק מרגיע אותו כשהוא עצבני, ניסיתי מוצץ הוא לא מחזיק אותו הרבה זמן בפה. קראתי באינטרנט על טונוס שרירים ובאמת המאפיינים שרשומים מזכירים את התופעות של בני.
מתי הוא אמור להירגע? יש תרגילים שאת ממליצה בשביל לשחרר אותו? אני לוקחת אותם לקורס בריכה שמאוד מרגיע אותו. בבקשה עזרה.
עוד שאלה לגבי הבן השני שלי הוא מוכן לישון רק על הבטן!!! אני יודעת כמה זה מסוכן הוא ישן עם בייביסנס בלילה ואינטרקום שדבוק לי לאוזן האם להרגיל אותו לישון על הגב? כשהוא על הגב הוא קם תוך כמה דקות ופשוט לא מוכן לנסות להתעקש איתו? במשך היום כשהוא ער אין לו בעיה להיות על הגב.
סליחה על האורך של השאלה ותודה מורן
   תאומיםשירי קאשי 09:43 03/05/2009
הי מורן,
מה שאת מתארת בהחלט יכול להיות טונוס שרירים גבוה. אני כמובן לא יכולה לתת אבחנה ברורה בהתכתבות ולכן אני ממליצה לפנות לאבחון וייעוץ במרכז "צעד ראשון".
לגבי השינה על הבטן, אני כמובן לא יכולה לתת המלצה שונה ממה שנותן משרד הבריאות, אך תינוקות רבים ישנים טוב ועמוק יותר על הבטן.

בכבוד רב,
שירי קאשי
מדריכת התפתחות תינוקות – מכללת "צעד ראשון"
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו