צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  מפותחים מאודליאור 14:24 30/11/2009
כמו שקראתי את התקציר שלכם מדובר פה על הרוב על בעיות התפתחות של תינוקות השאלה שלי היא מה קורה כשהתינוק מפותח מידי?? יש לי תינוק בן שנה שבגיל חודש התחיל להתהפך וכול מה שהוא עושה זה מהיר מידי לגיל שלו למשל השבוע קרצתי לו ומאז הילד יודע לקרוץ הוא התחיל את ההליכה שלו בגיל 7-8 חודשים ובכלל הקליטה שלו מהירה מאוד לפני חודש נולד לי עוד תינוק והראשון בגלל שהוא רואה אותי עים התינוק ומחקה אותי כשהתינוק בוכה הוא מנדנד את העריסה שלו ונותן לו מוצץ ומכסה אותו זה לא דבר נורמלי שבגיל שנה כשהוא עצמו תינוק לעשות דברים כאלה...
יכול להיות שבעתיד זאת תיהיה בעיה?
היום לקחתי את התינוק השני לרופא והוא אמר לי שהתינוק מפותח לתינוק בן 3-4 חודשים בזמן שהוא בן חודש מחכה לתגובה
   תגובה לליאוראורנה עטאר 16:11 01/12/2009
ליאור שלום,
מהידוע לי התפתחות מהירה היא לרוב על חשבון איכות ההתפתחות. על תינוק להתפתח בזמן ולממש כל שלב התפתותי גם זמן מסויים וגם בצורה מיטבית.
אני בטוחה שיש גם השפעה גנטית וייתכן וילדייך מתפתחים מהר ועדיין שומרים על איכות תנועתית. לא אוכל לדעת זאת בלי לראות את התינוק ולאבחן מה הביא אותם להתפתחות מהירה. לעיתים טונוס גבוה מביא תינוק להתהפך מוקדם, להתרומם לעמידה מוקדם.
את זאת שיכולה לומר אם בנך הגדול מימש את כל שלבי ההתפתחות או דילג על כמה. האם הוא זחל על הגחון? זחל על 6? כמה זמן שהה בכל שלב?

בברכה,
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו