צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  תינוק בן 6 שבועות שרוצה רק על הידייםליאורה 19:07 30/11/2009
בני בן 6 שבועות , הוא מסרב להיות בעריסה ולאחר כמה דקות מתחיל לבכות, בכי שרק הולך ומתגבר , גם בטרמפולינה/סלקל/ עגלה מסרב להיות יותר מכמה דקות,
הוא רגוע אך ורק על הידים ובעיקר בתנועה , על הכדור פזיו או כשמטיילים איתו אם הוא על הידיים ואני יושבת, הוא מתחיל לבכות. כמו כן, הוא לא ישן הרבה,לא יותר משעה וחצי רצוף הוא אוהב לנמנם ולישון בעיקר עלי, כאשר מעבירים אותו לעריסה מתעורר או ישן שם כ 45 דקות ולא יותר ..
אני עייפה מאוד.. אני בקןשי מספיקה לאכול ואפילו ללכת לשירותים..
שאלותיי הן :
1. האם זה תקין?
2. איך אפשר להרגיל אותו להיות יותר בעריסה או אפילו בעגלה - נגמרו לי הרעיונות
3. לפעמים כשהוא מנמנם , פתאום הוא פותח עיניים מייד ומנופף במהירות בידיו, האם זה סוג של בהלה שפתאום תוקפת אותו ?

תודה
   אמא חדשה 19:55 30/11/2009
אצל הבן שלי זה גם היה ככה נרדם רק בידיים ורק בתנועה. (מתעצבן כאשר מפסיקיןם לזוז או יושבים) אז הייתי פשוט מטיילת איתו בידיים בבית, מחכה שירדם חזק...ורק אח"כ מעבירה לעריסה .(את בטח תשימי לב שהוא בערך 3 פעמים פותח עניים בבהלה ואח"כ כבר ישן חזק ולא מתעורר יותר)
התיאור שתיארת לגבי העיניים שפותח ומזיז את היד בדיוק ככה הבן שלי עשה .זה מרגיש כאילו הוא קם בבהלה לבדוק שהוא עדיין עלייך ואז רואה שכן אז עוצם עיניים שוב בשמחה :) ואם היה במיטה בשלב הזה זה היה נגרר לבכי ולא לחזור לישון .
תנסי...בהצלחה!!
   תגובה לליאורהאורנה עטאר 19:59 01/12/2009
ליאורה שלום,
לתינוקות רבים תחילת החיים מלווה בבכי רב, ייתכן והוא סובל מגזים או מקשיים אחרים. זה מצוין שאת נותנת לו מגע על כדור ונושאת אותו על הידיים.
בכדי שהתקופה הזו תעבור יותר בקלות, אני ממליצה בחום לעבור להשתמש במנשא בד בתנוחת ערסול. הוא יאפשר לך לשחרר את הידיים שלך לפעליויות אחרות, הוא יהיה קרוב אלייך, יקבל תנועה, ותנוחת הערסול בעלת קסמים בהשפעתה על התפתחות התינוק. את תראי שהוא יירדם מצויין בתוך המנשא ואח"כ המעבר למיטה לרוב נעשה בקלות.

הבהלה שתוקפת אותו נקראת רפלקס מורו וזה תקין לחלוטין.

תעדכני אותי איך הולך עם מנשא.

בברכה,
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
   היי אורנה ליאורה 08:07 12/12/2009
אז ככה.. הקטן נרגע יותר.. את המנשא הוא פחות אוהב אבל אני כל פעם שמה אותו קצת ע"מ שיתרגל ונראה שהוא מתחיל להנות להיות בו

הבעיה היא שאני מרגישה שהוא רוצה לישון אבל לא נרדם מהר.. לוקח לו המון זמן להירדם , ועוד לרוב אני זו שמרדימה אותו.. מה עושים ? במיוחד לאור העובדה שהוא ישן עד שעה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו