צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  בת 8 חוד'טלי 23:56 08/04/2010
בתי כאמור בת 8 חודשים, אינה מתהפכת מהגב לבטן זקוקה למעט עזרה אנו מעבירים רגל אחת הצידה ואז היא מתהפכת, כאשר הילדה מנסה לבד להתהפך היא מעבירה את שני רגליה הצידה ומנסה לדחוף כשראשה מטה אותו אחורה וזה כמובן לא הולך לה אלא רק בתיווך שלנו, מהבטן לגב מתהפכת אך נראה בטעות כשהיא מתנדנדת כשהיא שעונה על ידיה. לציין שהיא שוכבת על בטנה יחסית זמן רב כשכל המשקל היא מעבירה על ידיה ומרימה את ראשה גבוה, לציין שדוחפת עם ידיה בלבד וכך גולשת בכל פעם אחורה וכל תנועה סביב עצמה מתבצעת כשכולה שעונה על ידיה , האם יש עוד דברים כדי לשפר את התפתחותה כפי הנראה יחסית מאחור לגילה, אנא עזרתכם ותודה.
   רציתי להבהירטלי 12:03 11/04/2010
בשכיבה על הבטן מרכז המשקל הילדה על כפות ידיה לרוב וכך דוחפת עצמה אחורה או מסתובבת על המשטח סביב עצמה
   תגובה לטליאורנה עטאר 21:29 13/04/2010
טלי שלום,
סליחה על התגובה המאוחרת!

אם אני מבינה את תאורך נכון היא נשענת על הידיים על הבטן ולא על המרפקים - נכון? האם היא התחילה לשכב על הבטן בגיל מאוחר יחסית? שכיבה טובה ונינוחה יותר היא שכיבה על הבטן והישענות על המרפקים. ייתכן ויש לה מתח גבוה בשרירי בית החזה ולכן קשה לה להישען על המרפקים.
בתך נמצאת בעיכוב בהתהפכות מהגב לבטן ואם את אומרת שהיא מתהפכת בטעות מהבטן לגב אז גם בכך מדובר בעיכוב. אני ממליצה לך לחפש בפורום זה תרגילים להתהפכות מגב לבטן ובטן לגב ולתרגל אותם על בסיס יום יומי איתה.
אני מבינה שהיא מתחילה להסתובב סביב צירה שזה שלב לפני זחילה. עודדי זאת ותראי שהיא משתמשת ברגליה בכדי להסתובב (דוחפת את הרצפה). עשי זאת לשני הצדדים.

במידה ותראי כי היא לא מתחילה להתהפך בקרוב נא שיקלי לראות מדריכה להתפתחות תינוקות בכדי למנוע עיכובים נוספים.

בברכה,
אורנה.
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il
   רציתי להוסיףטלי 23:51 13/04/2010
אורנה תודה על תשובתך, בהמשך לשאולותייך בתי שכבה מגיל 0 על בטנה כיוון שלמדנו את הלקח מבתנו הראשונה, היא ישנה במהלך היום על בטנה עם מוניטור נשימה ורק בלילה על גבה, כמו כן בזמן שלא ישנה נהגנו להשכיבה על הבטן והיתה מחזיקה הרבה זמן כך שגם ראשה היה מורם יפה למעלה , בהתחלה אכן נשענה על המרפקים ורק לאחר מכן באמת נשענה על כפות ידיה לרוב, עלי לציין שבזמן משחק עם צעצוע על הבטן מעבירה את החפץ ומשחקת מיד ליד כשהיא שעונה על המרפקים, וכשהיא מסתובבת סביב צירה אכן אני שמה לב שאינה משתמשת ברגליה לרוב אלא בידיה, תודה על עצותייך ואם אכן לא אראה שיפור אפנה לעזרה, אגב האם יש מדריכת התפתחות באיזור אשדוד? ושוב תודה.
   במידת הצורךאורנה עטאר 22:27 14/04/2010
תפני אליי ואני אקשר אותך עם מדריכה באזורך דרך מרכז ומכללת "צעד ראשון" המכשירים מדריכים בכל הארץ

בברכה,
אורנה
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו