צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  תינוקת שלא מוכנה לשבת בסל קלשרון 03:11 24/06/2010
שלום,
בתי בת 8 וחצי שבועות ואינה מוכנה לשבת בסל קל. כתוצאה מכך לא ניתן לנסוע אתה ברכב. היא יושבת בו דקה שתיים ולאחר מכן, גם אם מישהו יושב לידה ומנסה להרגיע היא מתחילה לבכות ולצרוח. לפני מספר ימים היה לה תור לרופאה ולכן היינו חייבים לנסוע ברכב. היא צרחה במשך 15 דקות ללא הפסקה. עיניים סגורות ואגרופים קפוצים וממש דמעות ולא עזרו נסיונות ההרגעה. נרגעה רק כשהוצאנו אותה מהסל קל והחזקנו בידיים. עד לפני 3 שבועות המצב לא היה כך והיא היתה ישנה רוב היום וגם ישנה בסל קל ברכב. באופן כללי היא תינוקת מאוד לא שקטה ולא אוהבת כ"כ גם טיולים בעגלה, גם שם בוכה...

רציתי לשמוע האם ישנה בד"כ איזו סיבה לכך שתינוקות לפתע לא מוכנים לשבת בסל קל ברכב וצורחים כך? אני יודעת שזה דווקא אמור להרגיע אותם.. זה ממש מייאש כי אי אפשר לנסוע אתה לשום מקום. מה ניתן לעשות/לנסות? האם זה פשוט יעבור עם הזמן?

תודה
   עד שיענו המומחיםתמרית 20:57 24/06/2010
תנסו מנשא, והרבה. אצלנו היה אותו מצב ולקראת גיל 4 חודשים זה התחיל להשתפר. תחשבי שמבחינת תינוק קטנטן החוויה שהוא יושב בסל קל, לא מוחזק, לא מרגיש את הגוף שלו (כי בשביל להרגיש את גבולות הגוף שלו הוא צריך את ההחזקה של ההורה), היא חוויה לא נעימה. לכן הבכי הרב. יש ילדים יותר רגישים, ואולי שלך כזו. זה בסדר גמור, זה רק אומר שצריך להתאים את הטיפול שלכם אליה.
מציעה לנסוע כמה שפחות, רק למה שהכרחי (כמו ביקור רופא), ושאר הזמן אולי לוותר על העלה ולעבור למנשא עד שתגדל קצת.
בנוסף - לגבי נסיעות האוטו, ככל שהיא תהפוך תקשורתית יותר, תוכל להתעניין יותר במה שבחוץ ולא רק תהיה מוצפת מעולמה הפנימי, ואז תוכלו לשעשע אותה עם כל מיני משחקים ומסיחי דעת.
מקווה שיעזור.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו