צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  בת 9 וחצי חודשיים לא זוחלת ויושבת .טל 11:21 19/07/2010
שלום רב.

ביתי בת 9 וחצי חודשיים אובחנה ע"י רופאה בטיפת חלב בגמישות יתר יש לציין שביתי עדיין לא זוחלת ויושבת בכוחות עצמה נשלחה לפיזאותרפיה .

ברצוני לדעת האם זהו עיכוב רציני ביחס לגיל??.
ושנית האם יש קשר בעיכוב של ביתי וזאת מכוון שאני מושיבה אותה , והיא יושבת לשחק וכו' האם אני גורמת לה לעיכוב הנ"ל והיא פשוט עלולה לוותר על הזחילה והישיבה בכוחות עצמה???

לתשובתך אודה
המשך יום נפלא.
   תגובה לטלאורנה עטאר 22:29 21/07/2010
טל שלום,
אנו רוצים לראות זחילה עד גיל 9 חודשים ולכן בתך מעט בעיכוב. מאחר ואת מציינת גם רקע של גמישות יתר ייתכן וזה ישפיע על ההתפתחות שלה.
הושבה לפני שהיא מתיישבת בכוחות עצמה עלול לעכב את התפתחותה מאחר והיא אינה מממשת את הזחילה ואת ניסיונות ההתיישבות ומעדיפה לשבת.
אני ממליצה להניח אותה על הבטן כמה שיותר, להניח לה צעצוע מולה (לא יותר מידי גירויים מסביב) ולראות האם היא מראה סימני זחילה.
האם היא מסתובבת סביב צירה על הבטן? זוהי התחלה של התקדמות וניתן להתחיל מתרגול של סיבוב סביב ציר.

שוב, מאחר ויש לה גמישות יתר ייתכן ויהיה לה קשה ומאחר ואני מדריכה להתפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון" אני ממליצה על השיטה הזו לטיפול בגמישות היתר של בתך בכדי להוביל אותה למימוש שלבי ההתפתחות הבאים ללא עיכובים או שיבושים.
בברכה,
אורנה.
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו