צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  נדנוד בשעות הבוקרענת 21:57 05/03/2011
הי,

בתי בת 8 חודשים, מקסימה, חייכנית, זוחלת, מתהפכת, מקשקשת אבל נראה לי שגם קצת מפונקת. בשעות הבוקר ועד השעה 14:00 בצהריים, מרבה לבכות אצל המטפלת (נמצאת אצלה מגיל חצי שנה). לטענת המטפלת, אפילו בידיים שלה היא לא נרגעת וגם לא בגינה. משעה 14:00 מפסיקה עם הבכיות, מחייכת, מבסוטית, משחקת בצעצועים וכו'. אציין כי יש ימים שהיו טובים והיו הרבה פחות בכיות אבל בימים שבוכה הרבה, המטפלת ממש מותשת. בשישי שבת כשאנחנו איתה, וגם אחה"צ, כל הזמן רוצה שנהיה לידה (או שנשב לידה על משטח הפעילות או שנרים אותה). מספיק שאני נכנסת שניה למטבח, ישר זוחלת אליי בבכי: אמה, אמה. שאלותיי:
ממה יכולה לנבוע התופעה? חרדת נטישה? או פינוק? (בת ראשונה שלנו).
איך ניתן לשפר את המצב כדי שהימים יעברו יותר ברוגע גם עבורה וגם עבור המטפלת? אציין שהמטפלת מטפלת בעוד תנוקת ואצלה אין את כל התופעות הנ"ל.

אודה לתשובות.
   תגובהאורנה עטאר 13:02 08/03/2011
שלום ענת,
האם היא כך מאז ומתמיד? אם לא, האם שללתם איזו בעיה רפואית, אולי משהו כואב לה?
במידה והיא כך מאז הוא מתמיד ואת מתארת שזה קורה עם כל אחד ולא רק עם המטפלת - אולי מדובר במזג של בתך וייתכן וזה יחלוף שהיא תהיה יותר עצמאית בביטוי הרצונות שלה לדוגמא כשתלך או תתחיל לדבר.
סליחה שלא עזרתי רבות....

בברכה,
אורנה.
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו