צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  בן שנה ושלוש - ומתעכב....ענבל 22:12 23/05/2011
שלום רב. בני בן שנה ושלוש נולד בלידה רגילה בשבוע 41 במשקל 2.900 .הגדילה מבחינת משקל גובה היקף ראש וכו' תקינה לגמרי. אבל הוא עדיין לא מצביע על חפצים הוא אינו מדבר כלל ולא הולך.ממלמל הרבה וצועק בעיקר... הוא כן ילד מאוד חייכן אוהב מנשק מחבק שמח לקראת אנשים שהוא מכיר סקרן מאוד(אין פינה בבית שהוא לא מגיע אליה) מבין הוראות כמו "תן לי" "תביא לי" "כבה את האור" "אמבטיה" "לישון" "איפה המוצץ" וכן הלאה מזהה את אמא אבא ואחותו ואחיו ו"לא" ו"כן" ו"אסור"...משחק את משחק ה"קוקו" ואפילו תופסת על 6 עם אחותו.. הוא נעמד והולך מסביב ובעזרת חפצים בלבד. עוזב את ידיו לכמה שניות נעמד ונופל על הישבן. אני קצת מודאגת מבחינת ההתקדמות המוטורית והמילולית האיטית... האם אני צריכה להיות? מה עלי לעשות במידה וכן?
   תגובה לענבלאורנה עטאר 21:14 28/05/2011
ענבל שלום,
אינני מודאגת מהתפתחות בנך. מבחינה מילולית יש טווח רחב בהתפתחות שפה ויש ילדים רבים שלא מדברים בגיל הזה. לגבי התפתחותו המוטורית - אנו רוצים לראות הליכה עד גיל שנה וחצי ולכן אינו בעיכוב. תני לדברים לקרות באופן טבעי והם יגיעו.
בברכה,
אורנה.
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו