צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  התפתחות תינוק בן ארבעה וחצי חודשיםאלמונית 09:50 10/06/2011
שלום,
בני בן ארבעה וחצי חודשים, אני מודאגת מאד מהעובדה כי אינו מסובב את ראשו למשמע קולי או קול בעלי. אני חייבת לציין כי יש פעמים שהוא אכן עושה זאת, אך לא מספיק. יש המון מצבים בהם אני יכולה לשבת ממש לידו לקרוא בשמו או לדבר אליו והוא לא יסיט את תשומת ליבו אליי. בכל הנוגע ליצירת קשר עין, הוא אכן יוצר, מקשיב לנו, מחייך ולעיתים אפילו מתגלגל מצחוק, אך לא באופן תמידי. כמובן שמה שמדאיג אותי זה החשש לאוטיזם, ואני מרגישה שכל פעם שאני מודאגת מזה, אני מקרינה לו זאת. אני נורא חוששת מה'נבואה שמגשימה את עצמה'.
במידה ויש בסיס לדאגותיי אני אשמח לקבל עצה למי אני יכולה לפנות? אני רוצה לעזור לו כמה שיותר מוקדם. פניתי לרופאת הילדים, אבל היא לא כ"כ לקחה אותי ברצינות, אמרה שהוא נראה לה תקשורתי ושהיא תבדוק אותו שוב בהמשך.
תודה מראש,
אמא מאד מודאגת.
   תגובה לאלמוניתאורנה עטאר 21:39 27/06/2011
אלמונית שלום,
התפתחות תקשורת היא מכלול של דברים ולדעתי בגילו עדיין מרבית התינוקות לא מפנים מבט שקוראים להם. לפני ש"תרוצו" לאוטיזם האם שללת בעיית שמיעה? במידה שרופאת ילדים ראתה אותו ואמרה שהוא תקשורתי אז אני מציעה להסיר דאגה מלבכם ולהנות ממנו.
בברכה,
אורנה.
אורנה עטאר
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון"
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
054-4366399
www.first-step.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו