צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום התפתחות תינוקות
מנהל/ת הפורום: שי זילברבוש, הילה מיסק
  בני בן 7 חודשים, תינוק פעיל מאוד מגיל 3 חודשים החל להתהפך מהגב לבטן ולהתהפךאביבית 18:32 17/10/2011
מהבטן לגב לא ביצע הרבה, הסתובב על צירו וזחל גחון התיישב לבד מגיל 5 חודשים מזחילת גחון והתחיל לזחול על 6 מגיל 6 חודשים כיום כבר עומד.יש לי בעיה עם הזחילה שלו רגל אחת זוחל עם הברך ורגל אחת זוחל עם כף הרגל.
מה ניתן לעשות ע"מ שיזחל על שני הברכיים?
   זחילה על 6הילה 11:36 21/10/2011
אביבית שלום,
לפי תיאורך, אכן נראה כי בנך מתפתח בקצב מאוד מהיר. על מנת שאוכל לעזור לך, אשמח לקבל פרטים נוספים: כיצד זחל גחון (האם השתמש בשתי הידיים? דחף עם הרגליים? יד ורגל נגדית? גרר את עצמו במשיכה מהידיים?). האם בזחילה בסיבוב על צירו הסתובב לשני הצדדים? כיצד מתיישב? האם יודע להיעמד על 6 ולהישאר כך (למשל לשחק עם חפץ כלשהו כשנשאר על 6 - 2 ברכיים על הרצפה)? האם התהפך דרך שני הצדדים (דרך כתף ימין ודרך כתף שמאל)?
אציין מספר תרגילים שעשויים להתאים עבורך:
1. בכדי לעודד אותו להישאר על 2 הברכיים בישיבה על 6, את יכולה לעבוד איתו על כדור פיזיו: להעמיד על 6 על הכדור, לניע מעט ובאיטיות מצד לצד, להגיש משחק או גירוי (למשל בועות סבון) כך שינתק בכל פעם יד אחת מהכדור).
2. טיפוס שיפוע (במשחקייה/גימבורי או פשוט להניח את סולחן הסלון/קרש גיהוץ על אחת הספות כך שייוצר שיפוע).
3. תרגול מערכת שיווי משקל. את יכולה לשחק איתו כשהוא על הכתפיים שלך, להיע את גופף קדימה, אחורה ולצדדים - על מנת שהוא יגיב גם כן: בכפיפה, זקיפה ובכפיפה צידית.

בברכה,
הילה מיסק
מדריכת התפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון".
מרכז "צעד ראשון", דיסנצ'יק 9, ת"א. 03-6487253
אתר: www.first-step.co.il
מייל: hilam@first-step.co.il
סלולרי: 052-5918385




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו