צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  לא רוצה לשבת..שני 17:42 30/11/2008
ביתי בת 7 חודשים, מגיל 4.5 זחלה גחון. כחודש זוחלת על 6 בשבוע-עיים האחרונים תופסת כל דבר שנקרה בדרכה ונעמדת זקוף, אם לא מסכימים , צורחת, והיא יודעת לצרוח, כשמרשים...חגיגה, פותחת מגרות ארונות מפילה משולחנות...נראה שזה מה שרוצה ולא למרות שאנחנו לא עודדנו בכלל.
אבל ...לא רוצה לשבת, למה הכוונה ...היא תוך כדי זחילת 6 כשמגיעה לתחנות מעניינות נשכבת על הצד נשענת על המרפק ומשחקת...אז ניסיתי לקפל רגליים לשיכול כשעל 6 ..כמו שראיתי כהסברתם לאורחים בפורום רגל וטוסיק אחורה..., ניסיתי רוקינג, אבל מתנגדת (עשתה בהתחלה ביוזמתה, אם מניעים, מתעצבנתתתתת)
אבל היא מתנגדת היא תזזיתית...חייבת תנועה, לשבת נראה כאילו משמם לה, לעיתים הישיבה על הצד נראית ממש דומה לישיבה (יד נתמכת ישרה לא על המרפק אבל אלכסונית מידי ,אני מנסה לקרב היד והיא מתנגדת וישר זוחלת על 6...) .
(היא יושבת על כיסא אוכל)
איך אפשר לפתות/לעזור ...האם זה בעייתי??
   דרך אגבשני 20:44 30/11/2008
מתיישבת בתמיכה של כרית או כל מדף/צעצוע בגובה של היד. אבל לא עצמאית כאמור
   התיישבותעדי שטרסמן 20:59 30/11/2008
שלום שני,

איזו פרחחית קטנה את מגדלת, איזה כיף!

לעניין הישיבה - תראי, בתך צעירה מאוד ורק שבועיים זוחלת על שש. אני לא רואה סיבה להלחץ מכך, סביר להניח שהיא תלמד לעשות זאת בקרוב.
כדי לעודד אותה להתיישב כמו שצריך עשי כך:
א. כשהיא עומדת על שש, הטי את האגן שלה אחורה ולצד. ותרי על העניי עם הרגל פנימה. ועשי זאת במהירות, כי בתך זריזה כנראה מכל מבוגר אם הוא מתנהל בקצב רגיל :-)
התנועה הזאת תלמד אותה להתיישב. את יכולה לבצע זאת גם כשידיה נשענות על דבר מה גבוה, כמו אריזת חיתולי סגורה.
ב. משכיבה על הגב - אחזי ברגל אחת וביד הנגדית. גלגלי אותה לצד של הרגל בה את אוחזת ומשכי אותה בעדינות דרך הצד לישיבה, עם היד הנגדית. היא אמורה בשלב זה לדחוף את הרצפה עם היד שלכיוון שלה הטית אותה. מקווה שהובנתי.

בהצלחה! וכמובן, אשמח לעדכונים.

עדי שטרסמן
www.metaplim.co.il/adi-strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו