צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  ליטל 10:17 20/07/2009
בת חצי שנה . שוהה על הבטן מספר פעמים ביום כל פעם בסביבות 15 דקות ולעיתים יותר ואז היא מתעצבנת. היא נשענת על המרפקים ומרימה ראש בסדר.
כשהיא על הבטן היא אינה דוחפת עם הרגליים אלא מנסה יותר לדחוף את עצמה עם כל הגוף. היא מרימה ישבן ומקפלת רגליה פנימה אבל היא עושה זאת כאשר רגליה משולבות (כמו איקס) ולכן קשה לה לדחוף עצמה.
החלה להתהפך למהגב לבטן בגיל 5 חודשים אך לפני שבועיים שלושה כמעט והפסיקה ועושה זאת לעיתים רחוקות. מהבטן לגב אינה מתהפכת באופן רצוני.
היא מתגלגלת לצדדים כל הזמן ומשחקת עם צעצועים וחוזרת לנקודת מוצא וככה חוזר חלילה.מאחר והיא אוחזת הרבה את רגליה אז גם כאשר היא מתגלגלת לצד היא מתקשה להשלים את הפעולה כי היא לא משחררת.
מעבר לכך היא חייכנית וברברנית (אה-דה, גה וכו'), מעבירה מיד ליד, מנסה להכניס מוצץ לפיה אך עדיין לא משחררת.

מדוע הפסיקה להתהפך והאם ישנה בעייתיות בכך שהיא משלבת רגליה?
   התפתחות בת חצי שנהעדי שטרסמן 12:22 20/07/2009
שלום ליטל,

לגבי הנחת הרגליים בהצלבה - העלאת המודעות לרגליים תשפר את מנח הרגליים ואת האפשרות לדחוף איתן.
מה שיותר חשוב הוא שהיא מתקשה בהתהפכות. בגילה היינו מצפים לשכיבה נוחה על הבטן, העברות משקל על הבטן והתהפכות חופשית לשני הכיוונים דרך שתי הכתפיים.

אני ממליצה לך להפגש עם מטפלת אשר תדריך אותך בתרגילים ספציפיים לבתך, על מנת לעזור לה ועל מנת למנוע עיכוב גדול יותר בעתיד.

באם תרצי שמות מומלצים, פני אליי שוב.

בהצלחה,

עדי שטרסמן
www.metaplim.co.il/adi-strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו