צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  תינוק שלא ישןמלי 11:14 16/05/2010
בני, בן 6 חודשים כמעט, מתעורר בערך כל שעתיים בלילה ופעם אחת בלילה גם לא חוזר לישון כשאני מנסה להרדים אותו במשך כשעתיים כאשר רוב הזמן הוא צורח. עד לפני שבוע הייתי נותנת לו בקבוק כל התעוררות ולפני שבוע הפסקתי, לפעמים אני נותנת לו מים אבל בכל מקרה שום דבר לא ממש עוזר. גם בקבוק של תחליף חלב לא עזר.
הילד יונק במשך היום ומקבל תוספת של תחליף חלב אחרי כל ארוחה. הוא אוכל כל 4 שעות במשך היום וישן בצורה די מסודרת בשבוע האחרון שהתחלתי ליישם לו שיגרה של אוכל, פעילות ושינה. בלילה הפסקתי להניק מזמן כדי לראות כמה הוא אוכל ולנסות להוריד את זה. מסתבר שהוא לא ממש צריך את האוכל בלילה כי גם כשאני נותנת בקבוק הוא לא באמת אוכל ארוחה, אולי חצי.
כשהוא מתעורר וצורח, לעיתים רחוקות אני נכנעת ונותנת ציצי וככה הוא נרדם מהר.
המצב נמשך כבר כחודשיים. בחודש האחרון יש לו גם ימים של עצירויות שנמשכות יום, יומיים ולפעמים שלושה. בהתחלה היו לו 5 יציאות ביום. בגיל 4 חודשים התחלתי לתת לו מוצקים וכעבור חודש וחצי שראיתי שיש עצירויות(בשבועיים האחרונים של מתן המוצקים) וגם ממשיך לא לישון טוב בלילה, הפסקתי לגמרי.
בהתחלה היה צורח מגזים וכשנגמרו הגזים היו כמה לילות ספורים סבירים שהוא רק אכל ונרדם והחזיק 5,6 ואפילו 7 שעות בלי לאכול, רק על החלב שלי בסביבות גיל חודשיים שלושה ואחרי זה התחיל המצב המתואר לעיל.
מה עושים? אני ובעלי כבר בחוסר שינה נוראי...
   שינה לא רציפהעדי שטרסמן 09:25 20/05/2010
שלום מלי,

ראשית אני מביעה בפנייך רגשי הזדהות. גם שלושת ילדיי לא ישנו רצוף כשהיו תינוקות וההשפעה עליי היתה קשה... כל כך רציתי לישון :-)

תחום השינה אינו התחום המקצועי שלי. בעניין הזה כמו בתחומים רבים אחרים הקשורים להורות, יש הבדלים בגישות השונות וחשוב שתעשי מה שנראה לך לנכון. אני אישית לא עשיתי דבר כדי להרגיל אותם לישון רצוף בגיל חצי שנה, חיכיתי עד גיל 9 או 12 חודשים. יש כאלה שיגידו לך שעכשיו זה הזמן ללמד את התינוק הרגלי שינה נכונים.

מקווה שהשלב הזה יעבור מהר,

עדי שטרסמן
www.metaplim.co.il/adi-strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו