צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  תינוק שמנדנד את עצמו גלית 21:57 10/12/2010
בני בן 8 חודשים תינוק מקסים חייכן ורגוע ,לאחרונה (בשבועיים האחרונים )שמתי לב שהוא הרבה יותר מרוגז מתעצבן בקלות מותח את עצמו ומביע את עצמו בקולות חזקים...ממש כועס .זה קורה בעיקר כאשר הוא רעב או כשהוא רוצה משהו ועדיין לא מקבל.בנסיעה במכונית(עד לפני חודש היה רק נרדם בה)הוא יכול ממש לחטוף התקף זעם(לא מוכן להיות כבול) האם הוא בודק את הגבולות איתי?האם הוא מפתח את אופיו?
דבר נוסף בגיל 6 חודשים התחיל לזחול גחון וכעבור חודש התחיל לזחול על 6 מאוד פעיל ומפותח מוטורית בהתחלה במעבר בין זחילת גחון לשש הוא היה עושה את פעולת הנעה(קדימה ואחורה)חשבתי שזה יעבור לו כשהוא יתחיל לזחול שש, אולם אני שמה לב שכדי להירגע הוא דוחף את עצמו ממש חזק בצורת ההנעה.אם עלי לדאוג בעניין? זה מאוד מפריע לי לראות אותו עושה זאת שוב ושוב.הוא נראה נחוש ועושה זאת המון .
הוא עדיין לא מתיישב ישיבה מלאה (רגל לפנים ורגל לאחור)
יכול להיות שבגלל שעדיין לא התיישב הוא ממשיך לבצע את התנועה הזו.חשוב לציין שהוא מתקשר מאוד יפה עם הסביבה עוקב סקרן ואפשר ממש להבינו דרך עיניו.
תודה,
גלית
   התפתחות תינוקעדי שטרסמן 12:53 14/12/2010
שלום גלית,

נשמע שבנך מתפתח כשורה. הוא גדל ויותר עירני ועל מביע את עצמו כשהוא כועס או כשדבר מסויים אינו לשביעות רצונו. אנחנו יכולות לדבר ולהסביר את עצמנו ואילו האמצעים שברשותו הם: מאפיינים גופניים כמו מתיחת הגוף, צעקות, צלילים שונים ובכי.

לגבי הזחילה - לא נשמע שיש משהו חריג.

לגבי התיישבות - היא בטח תגיע בקרוב. את יכולה ללמדו איך מתיישבים כשאת מאחוריו כשהוא על שש, ואת מטה את האגן שלו אחורה ולצד עד שהישבן מגיע לרצפה. חשוב לתרגל דרך שני הצדדים.

בהצלחה,

עדי שטרסמן
www.metaplim.co.il/adi-strasman
www/facebook.com/adi.strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו