צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  לא מכניסה לפהלי 14:40 18/09/2007
כתבתי על זה בפורום הגדול אבל בעצם אולי גם את תוכלי לעזור. זתי בת 7.5 חודשים ולא מכניסה דברים לפה. היא יונקת ומוצצת אצבע בצורה די אובססיבית. לא מסכימה למוצץ ולא מכניסה לפה צעצועים או אוכל. כשאני נותנת לה חתיכת לחם נניח, היא משחקת עם זה, מעבירה מיד ליד אבל לא מכניסה לפה. כשאני מאכילה אותה עם הכפית, לעומת זאת, היא הרבה פעמים תופסת את הכפית ו"עוזרת" י להאכיל אותה. מעבר לזה היא מאד מפותחת, התחילה לזחול כבר בגיל 5.5 חודשים, משחקת הרבה, תופסת צעצועים ביד, מעבירה מיד ליד, מתהפכת מצד לצד מגיל מאד צעיר, יושבת ומתחילה לנסות להעמד באמצעות חפצים. מקשקשת ומבסוטה באופן כללי. אבל לא מכניסה דברים לפה. מה עושים?
   רוצה גם להוסיףלי 09:30 19/09/2007
אתמול החלטתי לקחת חלק יותר אקטיבי בעניין. נתתי לה חתיכה של ביסקוויט ואמרתי לה "אמ" היא מיד הכניסה לפה (לא ידעתי שהיא יודעת מה זה "אמ"...). קצת ליקקה ומיד הוציאה - זה לא היה לה טעים. אח"כ ניסיתי אותו הדבר עם לחם והיא הכניסה לפה וזה דווקא היה לה טעים, אז היא התעסקה עם זה קצת ואז הפסיקה. בקיצור - היא יודעת להכניס לפה אבל צריך לדובב אותה. והיא תעשה את זה רק בהקשר של אוכל ולא סתם כדי לחקור חפצים.
לאור זאת - מה כדאי לנו לעשות הלאה?
   לא מכניסה ידיים לפהעדי שטרסמן 21:45 19/09/2007
לי שלום,

שאלה דומה הוצגה בפורום הזה לא מזמן. הסתכלי בעמ' 2 והביטי בשרשור של אימא בשם עדי ושלי בנושא דומה.
אני יכולה רק לשער שמדובר ברגישות תחושתית מסויימת באזור הפה.
הייתי מציעה לך לפנות לרופא התפתחותי ולברר מה דעתו, או לריפוי בעיסוק.

בהצלחה,

עדי
www.metaplim.co.il/adi.strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו