צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  ישיבהדידי 08:10 20/09/2007
שלום רב לכם,

בתי בת 8 חודשים וטרם יושבת, אך כשהיא נימצאת בעגלה או בסלקל היא מנסה להתרומם מככיוון שרירי הבטן ולפעמים היא ממש כבר מתרוממת עד לישיבה.
הדבר מטריד אותי מאוד כי אני יודעת שפעולת הישיבה צריכה לבוא מכיוון עמידה על ארבע שהתינוק מביא את הישבן לאחור ולא שהוא מתאמץ לבוא מכיוון הבטן.
גם הסבירו לי את זה שעדיף שזה יהיה כשהיא על ארבע (..הבעיה שהיא עוד לא הגיעה למצב שהיא זוחלת על הברכיים אלא זוחלת "זחילת קומנדו"- כל הגוף שלה שכוב על הריצפה והיא פשוט מזיזה את הרגליים ואת היידיים וזוחלת בצורה שטוחה בלי להגביהה את הברכיים והיידייים)
האם אתם יכולים לתת לי עיצות וטיפים איך אני יכולה לעודד אותה בעזרת תרגילים למיניהם ולהביא אותה לשבת בעתיד בורה נכונה מכיוון הטוסיק ולא מהבטן. והאם ישנם עוד טרגילים שיכולים לעודד לזחול על הברכיים ?
נ.ב איזה אישה אחת הרימה אותה מהמיזרון של הג'מבורי בקניון וטענה שיש לה טונוס שריי נוקשה כלומר הגוף שלה לא רך בתנועות אלא נוקשה.. האמת אני לא מבינה בזה.. מה ניתן לעשות בתור התחלה?
תודה
   בת 8 חודשיםעדי שטרסמן 10:37 23/09/2007
שלום דידי,

כפי שציינת, תינוקות אכן מתיישבים דרךך עמידה על שש או משכיבה על הגב אבל אז דרך הצד ולא בצורה אנכית.
אני לא יכולה לתת לך תרגילים ללמד אותה ישיבה מכיוון שתחילה עליה להיות מסוגלת להישען על כפות הידיים שלה על שש. האם היא בכלל לא נעמדת על שש?
לעניין טונוס השרירים - כמובן שמבלי לראות אותה איני יודעת אם הטונוס שלה גבוה או לא. לשם הרפיית טונוס את יכולה לערסל אותה רבות, לעסות אותה עיסוי עמוק ולנוע איתה במרחב בתנועות ריקוד.

בהצלחה,

עדי

www.metaplim.co.il/adi-strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו