צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  בת שנתיים וחצי משחקת בצואהנעמי 01:08 01/08/2011
הבת שלי בת שנתיים ו-7, גמלתי אותה ביום והכל היה טוב ויפה והיא התלהבה ונהנתה מהצומי אחרי כשלושה שבועות- חודש כנראה נמאס לה והיא פספסה המון חלק בכוונה כשזה הלך והתגבר ולא עזרו הצעקות והפרסים והעידוד והאיומים החזרתי אותה לטיטול כי "את כנראה עוד קטנה"
מה שהכי משגע אותי זה שהיא מתמרחת עם הקקי היא מכניסה אצבע לטיטול או במקרה הגרוע שהיא עשתה לי בתחתון קקי ואחר כך מורחת על הקיר או על הבגד ויש מצבים שהיא ממש נמרחת אם אני לא תופסת אותה בזמן. עכשיו אחרי שהיא שוב עם טיטול היא גם כן עושה את זה הולכת לשרותים ומורידה את הטיטול המלוכלך ומתחילה לנגב וגומרת את הנייר טואלט ומכניסה ידיים למים ובקיצור איכס גדול ועוד שאני בהריון וממש אין לי סבלנות לזה.

יש לציין שהיא ילדה תחושתית מאד ונמשכת לפרוות ולדברים נעימים. אבל הקטע הזה הורג אותי ואני מתחילה לחשוש שיש פה משהו לא מאד נורמטיבי.

אשמח לעצה מה לעשות איתה. איך אדע שהכל בסדר???
ומה לעשות עם הגמילה? היא חזרה לעשות בטיטול חופשי למרות שהיא ממשיכה לדקלם
"אני גדולה עושה בשרותים"

תודה.
   גמילה מחיתוליםעדי שטרסמן 10:30 04/08/2011
שלום נעמי,

איני מומחית לנושאים מהסוג הזה. כאמא, אני יכולה להגיד לך שגמילה מחיתולים אינה ליניארית וכי יש פעמים רבות נסיגה קלה והתקדמות בעקבותיה.

בברכה,

עדי שטרסמן




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו