צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ליווי התפתחותי
מנהל/ת הפורום: עדי שטרסמן
  בת 7 חודשיםאמא של סופי 09:22 11/05/2012
ביתי בת 7 חודשים,ילדה חייכנית ומפותחת,עושה סיבוב ציר,מתהפכת מהבטן לגב,מעבירה חפצים מיד ליד ונמתחת לצעצועים..הבעיה היא שהיא לא מתהפכת מגב לבטן כי פשוט לא רוצה לשכב על הבטן..כל פעם שאני שמה אותה על הבטןו היא מתהפכת לגב לא משנה כמה פעמים אחזור על זה היא לא מתייאשת..היא מנסה להיתיישב בהצד ונשענת על היד בנתיים לא מצליחה להרים את עצמה עד הסוף..אפשר לעזור לה?
עוד בעיה אמא שלי ליפני כחודש העמידה אותה על הרגליים ומאז היא מתעקשת לרדת לריצפה שנחזיק אותה מהידיים והיא קופצת על הרגליים וצוחקת..אני רואה שיש לה המון כח ברגליים?האם זה טונוס שרירים גבוה?זה בסדר להעמיד אותה ולתת לה לקפוץ?היא ממש מתעקת וכשלא מורידים אותה היא בוכה ביסטריה..
   סופי בת 7 חודשיםעדי שטרסמן 11:19 15/05/2012
הי אמא של סופי,

אפשר בהחלט לעזור לבתך וחשוב לעשות זאת משום שהיא צריכה להיות כמה שיותר על הבטן. בגיל זה, תינוקות גם מעדיפים להיות על הבטן ולשחק, מה שמכין אותם לזחילה.
לגבי העמידה - פשוט הפסיקו עם זה. יתכן שהטונוס שלה גבוה, יתכן שהיא נעה כמקשה ללא הפרדות - קשה לי לדעת מעל גבי הרשת.
מה שבטוח הוא שכדאי שתפגשו עם מטפלת אשר באבחון מדוייק תנחה אתכם כיצד לתרגל איתה ותעזרו לה ביחד לא לפסוח על שלבי ההתפתחות.

בברכה,

עדי שטרסמן
www.metaplim.co.il/adi-strasman
www.facebook.com/adi.strasman




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו