צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום כירופרטיקה
מנהל/ת הפורום: דר' רונן מנדי, כירופרקט
  בלט דיסקמיכל 23:40 16/06/2012
שלום,
אני סובלת מזה כ-5 שנים מבלט דיסק. אני מקפידה כל יום לערוך תרגילי מתיחות לגב. אין לי כאבים חזקים בגב, אבל בהחלט כואב, ובהחלט אני מוגבלת. את היום יום, אני איכשהוא שורדת, אבל מה שהכי מפריע לי זה: שמידי פעם נתפס הגב ברמה שצריך זריקת וולטרן + זריקת אסיבל+ אתופן בכדורים. אני מכירה המון אנשים שעברו טיפולים כירופרקטים, ועדיין הגב ממשיך מידי פעם להיתפס, בצורה שמנטרלת מכל פעולה למשך ימים ושבועות. אם אגיע אליך לטיפול כירופרקטי האם לפחות הטיפול יוכל למזער את הכאבים כשהגב נתפס? (אשליה: יש סיכוי שעם טיפול כירופרקטי הגב לא יתפס בכלל???)
   תשובה למיכל בקשר להיתפסויות גב, בהמשך לבלט דיסקד"ר רונן מנדי 07:53 17/06/2012
שלום מיכל,
היתפסויות גב חוזרות ובלטי דיסק הם תוצאה של חוסר יציבות בעמוד השידרה. בילטי דיסק נוצרים בדרך כלל, רק לאחר זמן של חוסר יציבות.
תרגילים ומתיחות, לא מחזירים את היציבות לעמוד השידרה.

חשוב לפני שמתחילים טיפול לעשות בדיקה כירופרקטית, ולהבין את חוסר היציבות, איפה הוא מתרכז, ואיך הוא משפיע על היציבה.

בלי בדיקה כזו, קשה להתאים טיפול. אני מציע לך להגיע לבדיקה כירופרקטית, ואחרי שנבדוק את חלוקת העומסים והלחצים של היציבה שלך, נוכל להבין את מאפייני חוסר היציבות בעמוד השידרה שלך.

מאפייני חלוקת העומסים והלחצים בעמוד השידרה, הם בדרך כלל תוצאה שלל הרגלי יציבה לא נכונים, שהתפתחו לאורך זמן. בפגישה השנייה נוכל לעבור על תוצאות הבדיקה, ולהראות לך את מימצאי תמונת היציבה שלך, ולהתאים לך תוכנית טיפול מתאימה.

כן, אם לא מתאימים תוכנית תומכת ומחזקת, אי אפשר למנוע חזרה של בעיות היציבה.

אני ממליץ לך להגיע לבדיקה כירופרקטית,


ד"ר רונן מנדי
כירופרקט
חדרה, רמת אביב
www.dr-ronen.co.il
1800-39-40-40




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו