צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  הבן המרדןסימה 10:11 17/02/2008
שלום !
בני בן השנתיים ו3 חודשיים התחיל להתנהג בצורה בלתי נסבלת לאחרונה וזה בא לידי ביטוי ב-
1. כשהוא רוצה משהו, הוא מתחיל לבכות עד שמביאים לו את מה שרצה.
2. מתעורר בלילות ומתחיל לבכות בלי שום סיבה ניראת לעין.
3. לפני כחצי שנה הכנסתי אותו לגן ובהתחלה היה לו קשה אבל לבסוף הסתדר העניין, היום חצי שנה אחרי הוא התחיל שוב לבכות ולהתנהג בדיוק איך שהתנהג בהתחלה. דבר שמקשה עליי להתחיל יום עבודה תוך כדי מחשבה על זה.
4. הוא כבר לא רוצה לשחק לבד ורוצה תמיד שאני אשחק איתו, דבר המקשה עליי להשלים את עבודות הבית בזמן שנותר לי אחרי חזרתי מהעבודה.
5. יש לי עוד בת בגיל 9 וכל פעם שהיא מרימה או מתחילה לשחק במחשב או בכל משחק אחר, הוא מתחיל לבכות ומבקש בדיוק את מה שאחותה מחזיקה.(אני כל פעם מאלצת את הבת שלי לותר לו) ובנוסף הוא לא מסכים שאחותה תשכב לידי במיטה או שאני אחבק אותה. הוא רוצה הכל לעצמו.

אני מבקשת לדעת איך להתנהג במצבים שתוארו לעיל וברצוני לציין שזה התחיל מאז שהוא נדבק באבעבועות רוח לפני כ3 שבועות ונשארתי איתו בית כשבוע ימים (אולי המחלה קשורה להתנהגות שלו).

אני לא יכולה לתת לו לבכות מאחר והוא גורם לעצמו להקיא.

סימה
   הבן המרדן-תגובהנורית גולדמן 20:05 24/02/2008
סימה שלום,
מחלות אצל ילדים גורמות פעמים רבות לריגרסיה בהתנהגותוהם הם מביעים את הסבל שלהם ע"י רצון לקבל תשומת לב.
כדי שנוכל להחזיר את התנהגותם להתנהגות דומה לפני המחלה ,אנו צריכים לעשות זאת בהדרגה,כלאמר:לתת להם את תשומת הלב שהם זקוקים ובמשך בזמן להפחיתה בהדרגה.
לגבי המשחק -אני מאוד ממליצה לך לשחק עם הילד מכיוון שמשחק גורם ליצירת קשר טוב בין הורה לילד,משחק גם מפתח את הילד מבחינה שכלית, מוטורית, מפתח את עולמו הפנימי והרגשי של הילד וכו..
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו