צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  בוכה אצל סבאיעל 19:26 07/05/2008
שלום,
בתי בת שלושה וחצי חודשים. ילדה רגועה וחייכנית בדרך כלל.
הוריי היו שותפים מאוד פעילים בטיפול בה מהיום שבו נולדה ונראה שהיא מרגישה בטוחה איתם עד שלפני מספר שבועות קרה דבר מוזר, בכל פעם שאבא שלי לוקח אותה בידיו היא פורצת בבכי קורע לב שהופך לצרחות!עכשיו היא כבר בוכה ברגע שהיא רואה את פניו. חשוב לי לציין שזה קורה אך ורק איתו באופן מאוד ברור ובולט. זה כל כך מוזר כי הוא כל כך טוב איתה ואוהב אותה ומטפל בה כל כך יפה. קשה לי עם זה מאוד ואני ממש לא יודעת מה לעשות כדי שזה ייפסק כי למרות שהוא לא אומר, אני רואה שגם לו קשה עם זה מאוד. מה עושים?
   בוכה אצל סבא נורית גולדמן 20:36 08/05/2008
יעל שלום,
ישנם ילדים הרגישים יותר לפנים מסויימות ובהתאם לכך גם התגובות,
אני ממליצה לך לא לאפשר לאביך להחזיק את בתך עד אשר היא לא תחשוש ממנו, היא יכולה לראותו מרחוק ובמשך הזמן תלמד לא לפחד ממנו. לעומת זאת אם הוא יחזיק אותה בניגוד לרצונה היא עלולה לפתח התנגדות שעלולה להשפיע גם על המשך הקשר בניהם. עם אביך הייתי מדברת ומסבירה לו שישנם תינוקות הרגישים לפנים מסויימות ובמשך הזמן ,היא תתרגל אליו ותלמד להנות מהאהבה שהוא יכול להעניק לה, אולם כרגע קשה לה ולכן רצוי ללמד אותה להתקרב אליו בהדרגה .
בהצלחה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו