צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  מתלבטת לאן לשלוח את בני בן השנהלימור 22:31 27/07/2008
שלום, עד כה הייתי בבית עם בני הבכור שכעת בן שנה
לאחר שכולם אמרו לי שרצוי מאוד לשלוח את הילד למסגרת כולשהי כדי שיהיה בחברת ילדים (חמרות שאני לוקחת אותו לחוגים לחברים ולמשחקיות כדי שיתרועע עם ילדים בני גילו)
כעת ההתלבטות היא לאן: מטפלת או מעון? אני חשבתי עד כה שמטפלת זה האופציה הכי קרובה לדמות אם, מאחר והוא יהיה במסגרת קטנה יותר הסיכוי שצרכיו יענו גדול יותר. אז בחרתי מטפלת (אחרי חיפושים ארוכים) וכעת משכמעט הגיע הזמן לשלוח אותו אני ממש בחרדה ובחששות פן עשיתי בחירה לא נכונה. גם קצת מציק לי שיש אצל המטפלת רק שני ילדים וששניהם יותר קטנים ממנו (הם בני 8 חודשים). האם זה משמעותי הפשר הגילאים ? האם עדיף שיהיה עם בני גילו גם אם זה אומר מסגרת גדולה יותר? ובכלל האם באמת עדיף לו אצל מטפלת מאשר בבית בגלל הקטע החברתי? ואיך כדאי לעשות את תהליך הפרידה? אשמח לכל תגובה שהיא אני ממש צריכה עזרה :)
תודה לימור
   מתלבטת לאן לשלוח את בני בן השנהנורית גולדמן 22:29 28/07/2008
לימור שלום,
אין דעה ברורה לגבי כניסת תינוק לגן בשלב כה צעיר של חייו ,יש האומרים שרצוי לשלוח למעון מכיוון שההתפתחות החברתית תיהיה מהירה יותר אם התינוק יכנס למסגרת גדולה בגיל צעיר ויש האומרים שבגיל הצעיר התינוק זקוק לטיפול אישיולכן טוב עשית שהחלטת על טיפול אישי בשילוב של שני תינוקות נוספים מכיוון שאז גם יזכה לקבל יחס אישי וגם כישוריו החברתיים יתפתחו.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו