צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  טיסת אב לשליחות בחו"לגלית 01:40 05/10/2008
שלום,
בננו התינוק בן כחצי שנה. בעוד כחודש חייב בן זוגי לנסוע מטעם מקום עבודתו לשליחות לחו"ל, לתקופה של כשלושה חודשים.
למרבה הצער, אנחנו לא יכולים להצטרף אליו לנסיעה הארוכה, ובשל תנאי מזג האויר הצפויים באותה תקופה וגובה ההוצאות הכלכליות, רוב הסיכויים שגם לא ניסע אליו לביקור קצר במהלך תקופת שהייתו בחו"ל.
כיום בני מאוד מאוד קשור לאביו - אוהב אותו מאוד, מחבק ומנשק ומפגין חום וגעגוע, ומאוד אוהב לשחק, לצחוק, לטייל וסתם לבלות איתו.כמובן שזה הדדי ושבן זוגי שותף בחוויית ההורות בלב שלם...
אין לנו ספק שבננו ירגיש מאוד בחסרונו של אביו(בין היתר גם דרך ההתנהגות הצפויה שלי..) ומכיוון שמדובר בתקופה של התפתחות אינטנסיבית ובשלב בחייו שהוא מאוד קריטי לעיצוב וביסוס בטחונו העצמי והתנהגותו, אנחנו תוהים כיצד ניתן למזער את הנזקים הצפויים וכיצד ניתן להתכונן לפרידה זמנית אך ארוכה שכזו בחודש שנותר.

נודה לכם על העזרה, זה מאוד מאוד חשוב לנו.

שיהיה שבוע טוב,
גלית
   טיסת אב לשליחות בחו"לנורית גולדמן 07:56 11/10/2008
גלית שלום,
לתינוק כה צעיר יש קושי בהבנה של פרידה ולכן הייתי מציעה לכם להשקיע פחות אנרגיה בפרידה ולעומת זאת להשקיע יותר מחשבה בשימור הקשר שיכול להעשות ע"י האינטרנט ,טלפונים, ומדי פעם לתת לו מתנות קטנות ולאמר לו שהמתנה נקנתה ע"י אבא,יחד עם זאת,אם הוא ירגיש תחושת בטחון, אהבה וסיפוק צרכיו הרגשיים והפיזיים על ידך,הפרידה עבורו תיהיה פחות קשה.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו