צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  שינוי התנהגותיעמית 09:37 04/12/2008
שלום רב!

בני בן 9 חודשים, בשבוע האחרון חל שינוי בהתנהגותו הוא החל לבכות ללא הפסקה מבקש "על הידיים " כל הזמן כמעט ולא מצליח להעסיק את עצמו דבר שהיה עושה לפני כן בקלות, גם מתוך שינה הוא בוכה וממש בועט, לא מוכן להרגע גם על הידיים, בעבר כשהיה בוכה בשנתו זה היה נפתר בקלות ע"י מוצץ, כעת הוא מסרב למוצץ או לכל פתרון אחר..פשוט בוכה חלק מהזמן עם עיניים עצומות, גם בבוקר קם בבכי.

אציין כי הוא בתינוקייה כבר חודשיים זה לא דבר חדש ובבוקר הוא נשאר שם בשמחה, באחת כאשר אני באה לקחת אותו המטפלת מספרת שרוב היום הוא בכה , שוב, זה רק בשבוע האחרון... נבדק ע"י רופא ילדים ללא ממצא אורגני כלשהוא, גם את בקיעת השיניים הראשונות כבר עברנו לפני שבועיים ואין הדבר דומה לתקופה ההיא.

אני נותנת לו לבכות כאשר כל הפתרונות שלי עולים בתוהו והוא מסוגל לבכות שעה וחצי רצוף...

אני אובדת עצות וכן דואגת מאוד שמשהו מפריע לו...

האם זוהי תקופה הקשורה בגילו?

האם יש משהו שניתן לעשות?

תודה מראש... ויישר כח!
   שינוי התנהגותינורית גולדמן 23:00 12/12/2008
עמית שלום,
תינוקות רבים יכולים להתחיל לבכות לאחר זמן שהם נמצאים בתינוקיה מכיוון שבהכנסם לתינוקיה הם מסתקרנים ולומדים דברים חדשים ורק לאחר זמן מה הם מתחילים לקלוט ולהבין שבעצם הם כבר לא מטופלים לבד, אלא ישנם עוד מספר תינוקות שמטפלים בהם והבכי מתחיל מאוחר יותר ולכן מאוד רצוי להכיל אותו למסור אותו לידי המטפלת שהוא במיוחד התקשר איתה בתינוקיה ובעיקר לתת לו תחושת ביטחון שהוא לא לבד ויש מי ששומר עליו.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו