צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  השפעת נסיעות תכופות לחו"ל במסגרת עבודה על תינוקתליהי 01:54 12/12/2008
אני מודאגת מאוד ומבקשת את עזרתכם המקצועית. אני מנהלת מכירות לחו"ל בענף ההייטק ואמורה לחזור לעבודה כשהתינוקת תהייה בת חצי שנה. מתוקף תפקידי אני טסה באופן עקבי כל חודש ל-3-4 ימים לחו"ל, לעתים אף פעמיים בחודש. כשאחזור אנסה לצמצם לפעם בחודש (התינוקת תישאר עם בעלי). אך השאלה האם נסיעות אלו לא עלולות לפתח חרדת נטישה? מה גם שעד היום (4.5 חוד') לא השארתי אותה לבד ליותר מ-3 שעות (הנקה מלאה).לכל היותר עם הסבתא או הבעל. האם אני בכלל יכולה להמשיך להחזיק במשרה כזו? מהן ההשלכות? אני חייבת לציין שבתי חשובה לי מהכל, גם במחיר של לעזוב את העבודה. אך אם ישנם דרכים לשלב בין השניים אשמח לדעת כיצד עליי לנהוג.
אודה מאוד לתשובתכם ואשמח אם תוכלו להפנות אותי למאמרים בנושא.
   השפעת נסיעות תכופות לחו"לנורית גולדמן 12:11 19/12/2008
ליהי שלום,
מפנייתך אני מבינה שאת מאוד חוששת לשלומה הנפשי של בתך ובצדק.
ילדים קטנים אינם מבינים את המשמעות של ההעלמות ההורים למספר ימים ולכן רצוי יהיה אם כמות הנסיעות לא יעלו על פעם בחודש כדי לא לגרום לבתך תחושה של בלבול וחוסר בטחון,יחד עם זאת אם ישנם דמויות קבועות נוספות המטפלות בה כמו:בעלך או הסבתא אזאי הבטחון שלה באנשים לא ייפגע.
לגבי חרדת נטישה :חרדת נטישה היא חרדה התפתחותית ונורמלית המתרחשת סביב גיל שנה ,היא נוצרת מכיוון שבגיל זה התינוק מתחיל להתרחק מהוריובנסיונו לחקור את העולם סביבו והו משליך את הפחד שלו לנטוש את הוריו עליהם.
במידה ויהיו לך שאלות נוספות אשמח לעזור
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו