צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  אוכל ומשחקגלי 14:26 11/12/2008
הי,
בתי בת שנה ושמונה חודשים עדיין לא הולכת לגן.בחודש האחרון היא לא מוכנה לשבת בכיסאה ולאכול את ארוחותיה.בהתחלה היא ירדה מכיסא האוכל הרגיל והתיישבה על כסא רגיל עם הגבהה של כרית, עכשיו גם בזה אינה מעוניינת.העברנו אותה לאכול בשולחן קטן שלה (של יצירה) וגם כאן כבר אינה יושבת.לאחרונה היא בעצם ממשיכה בעיסוקיה ואנחנו מאכילים אותה תוך כדי.אנחנו מודעים לנושא גיל הקוצים והסקרנות והחקירה אך היכן הגבול.כרגע נקטנו בגישה של לזרום עם הילדה ולתת לה לאכול תוך כדי המשחק שלה.האם אנחנו לא יוצרים בעיה עתידית?האם כך נכון לנהוג?הרי, לא ניתן להכריח אותה לשבת והיכן שאנחנו נפסיד ב"מלחמה" אנחנו מעדיפים להימנע מלכתחילה.
נשמח לקבל ייעוץ בנושא.
תודה.
   אוכל ומשחקנורית גולדמן 20:25 14/12/2008
גלי שלום,
מפנייתך אני מבינה שבתכם בודקת את הגבולות וכל פעם מנסה עוד ועוד אפשרויות ואתם לא מצליחים להציב לה אותם,לדעתי אתם בהחלט יוצרים בעיה עתידית ולכן מאוד רצוי לקבל הדרכת הורים כדי להבין כיצד לנהוג.
אני ממליצה לכם לפנות לאפרת או ליאנה רכזות ההפניות של מכון שדות-יעד חן בטלפון:052-7260666 והן יפנו אתכם למטפל מתאים לפי אזור מגוריכם.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו